chapter.9.zgi

932 9 0
                                    

အမုန္းကင္းတဲ့ခ်စ္ျခင္းမုန္တိုင္း

Chapter.9.uni

သူအိမ္ျပန္ေရာက္လာတာနဲ႔ ဧည့္ခန္းမွာစုံေနတဲ့လူေတြအမ်ားႀကီးကိုေတြ႕လိုက္ရတယ္

ဘယ္ေလာက္ေတာင္စုံလိုက္သလဲဆိုရင္ ႏွစ္မိသားစုေပါင္း
ေျခာက္ေယာက္ႀကီးေတာင္

"ကိုေလး မီးတို့ေျပာစရာရွိလို့ေစာင့္ေနတာ "

သူ နားမလည္ဘူး

ဘာေျပာခ်င္‌ေနၾကတာလဲ

တစ္ေယာက္ေသာသူကေတာ့ ငိုထားလို့မ်က္လုံးေတြနီရဲေနတယ္

မေန႔ကကိစၥေၾကာင့္လား

သူေအးေအးေဆးေဆး ဆက္တီေပၚဝင္ထိုင္လိုက္တယ္

"သားရယ္ သားအခုတြဲေနတဲ့မိန္းကေလးအေၾကာင္းေသခ်ာသိရဲ့လား အမလာေျပာ‌မွ သိရတယ္ အရမ္းရွက္ဖို့ေကာင္းတယ္ကြယ္ "

"ဘာကိုလဲအေမရဲ့ "

"အမသာေျပာျပလိုက္ေတာ့ ကၽြန္မ ပါးစပ္ကကိုထုတ္မေျပာခ်င္ဘူး"

သူ႔အေမက အန္တီကို‌လြဲခ်ကာ တိတ္ဆိတ္သြားတယ္

"ဒီလိုသားေရ အဲ့ေကာင္မေလး ေခတၱာခ်ိဳဆိုတာက အန္တီတို့နဲ႔အမ်ိဳးေတာ္တယ္လဲေျပာလို့ရ မေတာ္ဘူးလဲေျပာလို့ရတဲ့ဆက္ဆံေရးေပါ့ကြယ္ အရင္‌ကေတာ့ တုံးတုံးအအဗိုင္း‌ေ‌ကာင္းေက်ာက္ဖိေလးထင္လို့ အန္တီ့သူရိန္ဦးေလးနဲ႔သေဘာတူၿပီးေပးစားခ်င္ခဲ့တာ အထင္နဲ႔အျမင္ကေတာ့တျခားစီပါကြယ္ ေပြလိုက္ရွုပ္လိုက္တာဆိုတာ ျမင္မေကာင္းဘူး ဟိုေကာင္ေလးနဲ႔ပါသြားျပန္ၿပီ ဒိေကာင္ေလးနဲ႔ပါသြားျပန္ၿပီနဲ႔ ၾကားရတာကြယ္ အန္တီေတာင္ရွက္တယ္ ေနာက္ေတာ့ သူရိန္ေလးကိုျမဴစြယ္လို့ရည္းစားျဖစ္သြားၾကေလရဲ့ အဲ့တုန္းကလဲ စံပယ္ေလးနဲ႔ရန္ျဖစ္ၿပီးမေခၚၾကတဲ့အခ်ိန္ေလ အမေလး အန္တီသားကိုႏြားလုပ္ခ်င္တာ ‌ေ‌တာ‌္ေသးတာက အန္တီကအသိျမန္ေပလို့့ေပါ့ မဟုတ္ရင္ ဒီေကာင္ႏြားျဖစ္ေနၿပီ အခုလိုသားနဲ႔နီးကပ္ေနတယ္ဆိုတာကလဲ အန္တီသားေၾကာင့္ပဲ အန္တီသားကိုမေက်နပ္လို့မမုန္းနိုင္ေသးလို့ သားကိုေျခနင္းခုံလုပ္ၿပီးဒီမိသားစုထဲျပန္ဝင္လာခ်င္တာလို့အန္တီယုံတယ္ သားရယ္ သမီးေလးကမွားခဲ့ပါတယ္ ဒါေပမဲ့ အဲ့မိန္းကေလးလိုမယုတ္မာပါဘူးကြယ္"

(Complete)အမုန်းကင်းတဲ့ချစ်ခြင်းမုန်တိုင်းA Storm Of Love Without Hatred Oc.Nl.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon