#12 Co się tak cieszysz do tej komórki ?

19K 1.1K 55
                                    

Numer nieznany: Miłego dnia. Harry :)

Odczytałam treść sms'a i prawie spadłam ze stołka kuchennego na którym właśnie siedziałam pochłaniając miskę moich ulubionych płatków, które tak przy okazji prawie wyplułam na widok wiadomości.

- Co się tak cieszysz do tej komórki ? - spytała mnie siostra Jennifer, która siedziała naprzeciwko mnie.

- Ammm nie ważne.

- Co to za chłopak ?

- To nie chłopak - skłamałam, oczywiście.

- Jasne, jasne - wiedziała, że kłamałam.

Zapisałam numer do moich kontaktów, pod nazwą : "Harry", po czym odpisałam mu.

Ja: Nawzajem. Mój na pewno będzie miły, sobota to mój ulubiony dzień tygodnia.

Odłożyłam telefon na stół i dojadłam do końca płatki, po czym wsadziłam pustą miseczkę do zmywarki.

- Wychodzisz dziś ze mną do centrum? - usłyszałam pytanie siostry, skierowane w moją stronę

- Nie chce mi się, pewnie obejrzę z 10 odcinków jakiegoś fajnego serialu i pójdę spać łudząc się, że jutro znów będzie sobota - usiadłam ponownie na stołku przy stole i odblokowałam ekran na moim iphone'ie

Harry nie odpisał już nic. To chyba nie możliwe, żeby już o mnie zapomniał. Rozumiem, żeby zdarzyło się to w przyszłym tygodniu, ale nie dzień po naszym pierwszym (i ostatnim) spotkaniu.

- No weź, muszę kupić kilka rzeczy, a nie mam z kim iść na zakupy. A po za tym ten Twój zespół ma dzisiaj nagrywać teledysk pod Big Ben'em. Myślałam, że będziesz chciała ich zobaczyć.

OMG! Harry Styles is my friend!  [ W TRAKCIE POPRAWY ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz