- Cześć - usłyszałam zaraz za sobą męski głos i od razu podskoczyłam z zaskoczenia.
- Boże! Harry, wystraszyłeś mnie! - Poderwałam się z ławki i od razu zostałam przyciągnięta do chłopaka, który mocno mnie przytulił.
- Też się cieszę, że Cię widzę.
Mogłabym trwać tak przez cały dzień, ale przerwał nam Lucky, który zaczął koło nas skakać, próbując zwrócić na siebie uwagę. Oboje usiedliśmy na ławce, a Styles zaczął głaskać psa, który opierał się przednimi łapami o jego kolana brudząc jego spodnie. Jednak chłopak nie wydawał się ty przejmować.
- Pamiętasz gdy niedawno pisaliśmy i obiecałem, że ci coś upichcę ?
- Tak - zachichotałam pod nosem.
- Więc zabieram Cię do siebie.
- Kiedy?
- Teraz - wyszczerzył się. - Chyba, że masz jakieś ciekawsze zajęcie.
- Okay, ale odprowadzę Lucky'ego do domu.
- Zabierzmy go ze sobą. Lubię go. On mnie też. W końcu, każdy mnie lubi - parsknął.
- Jesteś zbyt pewny siebie - szturchnęłam go w ramię i podniosłam się z ławki.
Godzinę później byliśmy w domu Harry'ego. Chłopak skierował mnie do salonu i włączył telewizor, który był naprawdę ogromny, a później zniknął w kuchni, krzycząc przy okazji żebym tam nie wchodziła, bo planuje zrobić mi niespodziankę.
Oczywiście nie miałam co liczyć na towarzystwo mojego pupila, który wolał spędzać czas z Hazzą, może to dlatego, że łudził się na jakąś przekąskę od niego.
Nie miałam pojęcia, że Harry umie gotować. Miejmy nadzieje, że mnie nie zatruje.
Chwyciłam do ręki pilota i zaczęłam szukać jakiegoś ciekawego programu. W końcu padło na kanał muzyczny. Harold najprawdopodobniej usłyszał muzykę, bo zaczął śpiewać, ściszyłam lekko dźwięk w telewizorze i przysłuchiwałam się głosowi dochodzącemu z kuchni.
Po 30 minutach pojawiły się przede mną dwa talerze, a po chwili chłopak pojawił się przy mnie z jak to on mówił "jego popisowym daniem". Zaczęłam się śmiać gdy zobaczyłam co przyrządził.
______
Jak sądzicie ? Co upichcił Harry ? :D
CZYTASZ
OMG! Harry Styles is my friend! [ W TRAKCIE POPRAWY ]
Fanfiction"Nie każdy ma tyle szczęścia, by poznać Harrego Styles'a członka najpopularniejszego boysbandu na świecie...w windzie?" Część 1 : "OMG! Harry Styles is my friend!" Część 2 : "OMG! Harry Styles is my boyfriend!" Część 3 : "OMG! Harry Styles is my ex!"