Mężczyzna został nagle odciągnięty ode mnie jednym pewnym ruchem. Byłam już pewna, że to Harry i wiedziałam, że mogę czuć się bezpieczna.
- Czy ona wygląda na chętną, żeby coś z tobą robić?! - wysyczał Styles w stronę nieznajomego. Jego dłoń trzymała w mocnym uścisku bluzę nieznajomego na klatce piersiowej. Styles był od niego zdecydowanie wyższy i wyglądał teraz na o wiele bardziej groźnego od mojego "prześladowcy". Nigdy nie widziałam go aż tak wściekłego.
- Spytałem się o coś ! Mów ! - nakazał. Jego szczęka była cały czas zaciśnięta.
- Nie wygląda - odparł jakby obojętny.
- Więc spierdalaj, zanim zacznę żałować, że cię nie zabiłem.
Puścił jego ubranie, a ten odszedł wkładając ręce do kieszeni. Harry odwrócił się do mnie, a ja wtuliłam się w jego ramiona.
- Dziękuję. - wyszeptałam.
- Nie ma sprawy - objął mnie ramionami, zamykając w ciasnym uścisku.
Trwaliśmy przez chwile w takiej pozycji do puki Harry nie zabrał głosu.
- Chodź, odwiozę Cię.
Wsiadłam do auta, a Hazza zamknął za mną drzwi, po czym sam obszedł samochód i usiadł na miejscu kierowcy.
- Harry ? - zaczęłam, zanim zapalił samochód.
- Tak ? - podniósł brew spoglądając w moją stronę.
- Albo nie. Zapomnij - powiedziałam szybko, bo to co chciałam zrobić wydało mi się okropnie głupim pomysłem.
- Mów, o co chodzi ?
- O nic, naprawdę - zapewniałam go.
- Melanie... Nie ruszymy, dopóki nie powiesz mi tego co chciałaś powiedzieć. Ja mam czas - wzruszył ramionami.
- Po prostu moja mama została w pracy na nocnej zmianie, a tata był na jakimś spotkaniu biznesowym i chyba trochę dziś zaszalał, bo nie ma go jeszcze w domu, a ja nie lubię być sama... Ale to był głupi pomysł i... no zapomnij, że w ogóle zaczynałam ten temat.
- To nie był głupi pomysł, po prostu powiedz, czy wolisz żebyśmy byli u mnie czy u Ciebie.
- Nie wiem jak zareagowaliby moi rodzice, gdyby zobaczyli u mnie chłopaka...
- W takim razie jedziemy do mnie -uśmiechnął się.
CZYTASZ
OMG! Harry Styles is my friend! [ W TRAKCIE POPRAWY ]
Fanfiction"Nie każdy ma tyle szczęścia, by poznać Harrego Styles'a członka najpopularniejszego boysbandu na świecie...w windzie?" Część 1 : "OMG! Harry Styles is my friend!" Część 2 : "OMG! Harry Styles is my boyfriend!" Część 3 : "OMG! Harry Styles is my ex!"