#49 I'm in love with you.

15.5K 940 168
                                    

Stałyśmy z Perrie obok siebie oczekując na koncert chłopców.
Miałyśmy naprawdę dobre miejsca - tuż przy scenie, za bramkami.
Było tam też kilka ich fanek które (jak powiedział mi wcześciej Harry) wygrały te miejscówki w konkursie.
Podeszły do nas od razu i spytały Perrie czy mogą sobie zrobić z nią zdjęcie.
Po wykonaniu przez jedną z nich selfie z dziewczyną i zamienieniu z nią kilku słów, podeszła do mnie.
- Hej - odezwała się radośnie - moge Cię o coś spytać ? - ton jej głosu stał się bardziej niepewny.
- Jasne.
- Znasz się z Perrie, racja ?
- Tak - pokiwałam głowe - w zasadzie to poznałyśmy się raptem kilka godzin temu.
- Więc znasz też chłopaków, tak ?
Pokiwałam tylko głową.
- Boże! Jak to możliwe ?! Jak ja ci zazdroszcze ?! Jak to się stało ?!
Byłam naprawdę zadowolona, że wszystkie dziewczyny były zajęte Perrie, bo nie chciałam zwracać na siebie uwagi.
- To dość długa historia i naprawdę pokręcona, a... - przerwał mi ogromny pisk dziewczyn co oznaczało, że ci idioci właśnie weszli na scenę, a ja nie mogłam ukryć uśmiechu na mojej twarzy, gdy zobaczyłam Harry'ego.
- Kiedy indziej...- rzuciłam tylko do dziewczyny, która pokiwała głową i odeszła do reszty dziewczyn.

- Jak Ci się podoba - usłyszałam głos Perrie przy moim uchu, który ledwo przekrzyczał hałas.
- Jest naprawdę super - odpowiedziałam natychmiast.
Choć minęła dopiero połowa koncertu naprawdę bardzo mi się podobało.
Nigdy nie pomyślałabym, że kiedyś będę na ich koncercie w dodatku jako dziewczyna jednego z nich.
Co prawda nikt nie wiedział o naszym związku poza zespołem i dziewczyną Zayn'a.
Nawet nie wiedziałam czy Styles chciał żeby ich fanki dowiedziały się o nas.
Skończyli właśnie jedną ze swoich piosenek ( dokładniej "rock me" ) i usłyszałam dźwięk gitary, na której grał Niall siedząc na schodkach na scenie.
Dobrze rozpoznałam piosenkę Little Things.
Boże! Jak ja kocham tą piosenkę! Jest taka idealna!
Podczas śpiewania refrenu czułam, że Harry na mnie patrzy i dobrze mi się wydawało. Gdy nasze spojrzenia się skrzyżowały lekko się uśmiechnął śpiewając dalej.

I won't let these little things
Slip out of my mouth
But if it's true
It's you
It's you
They add up to
I'm in love with you
And all these little things.

OMG! Harry Styles is my friend!  [ W TRAKCIE POPRAWY ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz