#34 Chciałbym to zobaczyć !!!

16.5K 1K 40
                                    

Harry: Jeszcze dwa tygodnie. Jak ja bez Ciebie wytrzymam ?! JAK TY WYTRZYMASZ BEZE MNIE ?!

Ja: Na razie sobie jakoś radzę :)

Co ja mówię ?! Ja sobie radzę ?! Przecież cały czas o nim myślę ! A to, że Styles cały czas do mnie pisze lub dzwoni nie pomaga mi w tym, bo jedyne na czym mogę się skupić to pisanie z nim.

Harry: Pewnie codziennie zasypiasz patrząc na plakaty z najcudowniejszym Harry'm Styles'em!!!!

Ja: No jasne i przy okazji codziennie robię sobie dobrze jęcząc w wasze plakaty...

Harry: O Mój Boże ! :o Chciałbym to zobaczyć !!! *.*

Ja: Mówiłam Ci już, że jesteś kretynem ???

Harry: Zdarzyło się...

Harry: ...kilkanaście razy.

Ja: W takim razie jesteś kretynem i niewyżytym dzieckiem !!

Harry: Jestem od Ciebie starszy, mała.

Harry: Muszę kończyć. Dojeżdżamy do studia nagraniowego, jeśli chcesz mogę nagrać dla Ciebie kolejny filmik ^^

Ja: Taaaaak ! Będę miała co sprzedać mediom za grube pieniądze kiedy zabraknie mi kasy... :D

Harry: Zaraz się rozmyślę...

Już od godziny nie dostałam wiadomości od chłopaka. Co oznaczało, że albo zapomniał o nagraniu dla mnie fragmentu piosenki, albo mają za dużo pracy. Jednak po kilku minutach od moich rozmyśleń dostałam sms'a i byłam naprawdę szczęśliwa ponieważ znalazł dla mnie chwilę. Od razu włączyłam filmik. Oczywiście był na nim Harry śpiewający fragment piosenki.

" I think I'm gonna lose my mind,
Something deep inside me, I can't give up,
I think I'm gonna lose my mind,
I'll roll and I'll roll 'till I'm out of luck, yeah,
I'll roll and I'll roll 'till I'm out of luck."

Później skierował aparat na Niall'a który teraz kontynuował śpiewanie. Wysunął dłoń przed obiektyw i udał, że chce zgnieść głowę blondyna pomiędzy palcem wskazującym, a środkowym. Słyszałam jak śmieje się pod nosem.

OMG! Harry Styles is my friend!  [ W TRAKCIE POPRAWY ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz