#33 Jesteś kretynem, Harry.

16.4K 1K 76
                                    

Niecały tydzień później siedziałam na ławce w parku obserwując mojego psa, który jak na złość siedział tylko naprzeciwko mnie i wlepiał we mnie swój wzrok jakbym była jednym wielkim stekiem. Znając życie kiedy będę już chciała wracać do domu on przypomni sobie o tym, że chcę sobie pobiegać.

Usłyszałam dźwięk sms'a i byłam pewna, że to wiadomość od Harry'ego. Ponieważ nikt do mnie od dawna nie pisze. Chyba jestem zbyt nudnym człowiekiem. Wyjęłam z kieszeni telefon i odczytałam treść wiadomości.

Harry: fuck me !

Harry: Follow me !*

Harry: Pieprzona autokorekta :D

Zaczęłam się śmiać do ekranu, ale od razu przestałam, ponieważ zauważyłam, że jakaś starsza para przechodząca obok mnie spojrzała na mnie jakoś dziwnie.

Ja: Jesteś motylem, Harry.

Ja: Jesteś kretynem, Harry.*

Ja: Pieprzona autokorekta...

Harry: Zawsze chciałem być motylem! Ciekawe jak to jest, gdy nie ważysz nawet grama.

Harry: W sumie to nie wiem ile ważą motyle, nigdy żadnego nie ważyłem.

Ja: Wtedy nie ma się możliwości przygniecenia kogoś, gdy chce się komuś ukraść książkę...

Harry: Jak długo będziesz mi wypominała, że jestem grubasem??? Hmmm??? Jestem od Ciebie wyższy więc mogę ważyć też więcej. Swoją drogą jak wrócimy to Ci coś upichcę jeśli chcesz!

Ja: "upichcę" ?! Boże, Harold, skąd Ty się urwałeś ?!

Harry: Z choinki...

OMG! Harry Styles is my friend!  [ W TRAKCIE POPRAWY ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz