-Igen?-nyitott ajtót nekem egy középkorú hölgy. Rövid göndör már őszülő fürtjeihez két fekete szempár társult.
-Jó estét Laurent keresem. Itthon van?-kérdeztem átfagyva az ajtóban. A tél igen csak a nyakamon volt és én még annál is fázósabb voltam nyári születésűként.
-Ms. Jauregui fent van a szobájában. Kerüljön beljebb-válaszolt én pedig bólintva beljebb léptem a meleg lakásba.Lauren mesélt a bejárónőről aki inkább enni jár mintsem takarítani. Mosolyogva vettem le a kabátom majd a cipőm és a lány szobája felé indultam. Kopogtam majd mikor nem kaptam választ beljebb léptem. A szoba üres volt viszont a szoba melletti fürdőből vízzuhogás hallatszódott. Lassan beléptem a fürdőbe ahol a vízgőz a lány isteni illatával vegyült majd megláttam a lányt. Lauren a zuhanyfalnak támaszkodott kezeivel s hagyta had follyon rá a forró víz. Haja a háta közepére tapadt ahogy a víz végigfolyt rajta akaratlanul is nagyot nyeltem. Levettem a pólóm és halkan letettem a földre.
Féltem hogy megilyed ha mögé lépek de lábaim mást akartak. Beléptem mögé ahol a víz azonnal elárasztott engem is. Óvatosan megérintettem az oldalát. Kicsit megrándult de tudtam hogy tudja hogy én vagyok. Elengedte a falat majd a kezem után nyúlt. Megfogta és elkezdte lejjebb vezetni magán. A teljes testem bizsergett ahogy Lauren hasa alját simítottam ő pedig hátra döntve a vállamra hajtotta a fejét.
-Gray-hangja mélyebbnek hatott. Megfordult és végignézett rajtam.
-Nadrág nélkül kényelmesebb-hajolt közelebb majd kigombolta a nadrágom amit én abban a pillanatban le is vettem magamról és a többi közé dobtam a bunyival együtt.Lauren a vallamnál fogva megfordított kikapcsolta a melltartómat és levéve rólam közelebb húzott magához. Teste forró volt ami arra késztetett hogy többet adjak neki. Visszafordultam és a nedves ajkaira tapadtam. A bal kezemet a hajába vezettem a jobbal pedig egyre lejjebb haladtam. Lolo a zuhany oldalának döntötte hátát és kicsit széjjelebb tette lábait több helyet adva nekem. Ujjaimmal végigsimítottam majd beljebb haladtam. A lány felnyögött és átkarolta a nyakam. Gyorsítottam a tempón ő pedig egyre hevesebben vette a levegőt. Bal kezemmel megérintettem a mellét majd ajkaimat a nyakához emeltem.
-Baszki Tess!-kiáltott fel én pedig éreztem hogy nem jár messze a végtől
A víztől talán csak az ő teste volt forróbb ahogy egy végső nyögés után a kezemen érezhettem munkám gyümölcsét.10 perc után mind a ketten törölközőben áldogáltunk a szobájában.
-Ezt vissza kapod még!-mondta fenyegetően én pedig elnevettem magam de bár ne tettem volna. Lauren hirtelen elkaptam a karom és az ágyra rántott majd felém hajolt.
-Nocsak olyan piros vagy mint WW dühösen-mosolyodott-Csak nem zavarban vagy?-hajolt közelebb majd egy csókot lehelt a nyakamra amibe beleremegtem.
-Fázol? Azon segíthetek-suttogta a fülembe majd éreztem ahogy lehámozza rólam a törölközőt. Én az övé után kaptam ami könnyen le is jött.
-Sajnálom-mondtam mélyen a szemébe nézve ő pedig elkomolyodott.
-Ne tedd én is hibás vagyok-felelte majd óvatosan lejjebb hajolt mintha félne én pedig határozottan megcsókoltam.Mikor elváltunk Lauren egy csókot lehelt a mellkasomra majd a mellemre és elindult lefelé. Nem sok idő és már a hasam alját csókolta mégig én pedig remegő lábakkal az ágyneműt a kezeim közé gyürtem.
-Mondtam hogy vissza kapod-mosolyodott el majd széttárta a a lábaim és elkezdte a belső combomat csókolni. A szívem a torkomban dobogott és éreztem ahogy a bizsergésem a tetőfokára hág.*Lauren
-Tárd nagyobbra a lábaid-mondtam ő pedig résnyire nyitott ajkakkal bólintott. Tessa az ágyneműt szorította teste pedig tűzben égett ami elégedettséggel töltött el. Nyomtam egy utolsó csókot a lábára majd a lényegre tértem. Alig értem bele a lány máris megremegett. Lassan kezdtem majd mikor a lány a hajamba vezette a kezét gyorsítottam. Éreztem ahogy teste fellángol és háta ívbe feszül.
-L-Lauren-hangja robotosan akadozott ami még szexibbé tette.
-Mit szeretnél Gray?-néztem fel rá merészen bár magamat is alig tudtam fékezni. A lányba vezettem még két újjam aminek hatására egy újabb nyögés tört elő a torkából.-Azt akarom hogy kimond-mondtam majd újra csókolni kezdtem a combja és a pont közötti részt.
-Fejezd b-be ké-kérlek-hangja remegett a vágytól én pedig mindennél többet akartam adni neki.Új lendülettel indultam neki Theresa pedig nem sokáig bírta. Kivette a kezét a hajamból és a feje fölött a terítőbe kapaszkodva élvezett el.
*Theresa
Lauren mellém feküdve rágyújtott egy cigire én pedig még mindig enyhén kapkodva a levegőt rápillantottam.
-Ez kurva jó volt-szívott bele majd lassan kifújta a füstöt és felém terelte a tekintetét. Fél kezével átkarolta én pedig szorosan hozzá simultam belélegezve a cigaretta füsttel keveredő illatát.
BẠN ĐANG ĐỌC
A Hírnév Karjai Között
Ngẫu nhiên-Tudom hogy szeretsz Tess-nézett mélyen a szememben. Megremegett a hangom ahogy válaszoltam. -Szerettelek. Annyira szerettelek...amennyire most utállak-feleltem üveges tekintettel Ha az ember nagyon vágyakozik valami iránt akkor addig hurcolja a bel...