bugün Cumartesi ise Tanıtım günüdür... Her satırını çok severek, eğlenerek yazdığım, yepyeni bir hikaye sizlerle :)
-*-
Aşkın Yavuz’un hayatının hiçbir evresinde yeri yoktu. O sadece hedefe odaklı yaşardı. Yaşının da verdiği olgunlukla iki kişi arasında menfaate dayalı, bağlanmadan yaşadığı ilişkiler onun işine geliyordu.
Ama birgün küçük erkek kardeşinin üniversiteden arkadaşı olan Nehir Özsoylar ile tanıştı ve bütün ezberleri bozuldu. O kız savunmasızdı adamın karşısında. Adamın sert duruşu, keskin bakışları, sürekli onu kafeslemeye hazır gibi duran bedeni Nehir’i bilmediği yollara sürükledi. Ama adamın da bilmediği şeyler vardı, kızı sürüklediği bu yolda en çok kendi kaybolacak, en çok kendi kendini kaybedecekti. Kıracaktı, dökecekti, parçalayacaktı... Ama kendi ölecekti...
Çünkü o küçük kızın akıttığı gözyaşları adamın yüreğine sıkılan kurşundu.
Adam biliyordu, kendi simsiyahtı ve kızın bembeyaz hayallerini siyaha boyamıştı...
Acımadan...
Kendi elleriyle o kalbi taşa çevirmişti. Bir zamanlar onun olan kalp, artık nefreti ile doluydu...
Nihal Çolak...
Turan’la lise yıllarında tanışmış ve rüya gibi bir aşk yaşamışlardı. Ama üniversiteye başlayıp, farklı şehirlere gittikleri an her şey değişmişti. Yapılan hatalar, yaşanılan acı dolu anlar ikisini de farklı hayatlara, ayrı ayrı yollara itecekti.
Ve yıllar sonra Nihal’in yolu, Kerim Karalı ile kesişecekti. Onun şirketinde çalışmaya başladığında aralarındaki tutkuya hem şaşıracak hem de esir olacaktı. Bu çekimi, böyle bir tutkuyu daha önce hiç tatmamıştı. Ama yapılan bir iş anlaşması ile şirkete ayak basan adamla bütün dengesi alt üst olacaktı.
Bir yanında kapkara gözleri, koyu tutkusu ile Kerim karalı vardı, bir yanında onu hala sevdiğini söyleyen, affetmesini isteyen Turan Gülek...
Şimdi Nihal’in kafasında tek soru vardı...
Tutku mu aşk mı?
SİYAH BEYAZ YAKINDA...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI (M.S.Y.)
ParanormalEDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI... BÜYÜK SEVDALARIN TARİFSİZ DUYGULARIN ATEŞLE DANS EDEN TUTKULARIN İNKAR EDİLEN İNATÇI AŞKLARIN MUTLU SONLARLA SÜSLENMİŞ HİKAYELERİNİN ADRESİ... *Henüz başlamamış olan seri ve kitapların tanıtımları bulunmaktadır. S...