Mine ve Volkan'la tanışalım mı?
****
"İyi günler," dedi adam çarpık gülümsemesi ile kadının karşısına dikilerek.
Mine kaşlarını çattı. Bu adamı dünde görmüştü. Avm'de her mağazada karşısına çıkmıştı. Gerçekten tesadüf müydü?"İyi günler, geçmiş olsun nasıl yardımcı olabilirim."
Volkan ellerini cebine koydu. "Allah'a şükür sağlıklıyım. Ondan buradayım."
Kız yüzünü buruşturdu. "Anlamadım beyefendi. Burası eczane ve ilaç satılıyor."Volkan bakışlarını karşıki standa çevirip, tekrar kıza baktığında kız gözlerini devirdi. "Anladım. Buyurun hangisini vereyim?" dedi sinirini belli etmeden.
"Sizce hangisi daha güzel?"
"Nirvana'ya ne dersiniz. Egonuza takar, çoğalmasını da önlersiniz- tövbe ya Rabbim!" diye homurdandı.Adam kısık bir kahkaha attı. "Evet. Nirvana güzel. Ama ben Tenn Extra İnce'yi seviyorum. Ondan bir paket alayım."
Mine gidip getirdi ve tezgaha sert bir şekilde koydu. "Borcunuz-"Adam parmağı ile sözünü kesti; "Daha bitmedi. Birde Ritim, Sıcak Temas, Sımsıkı, Zirve ve Çifte Hazdan da birer paket alayım. Sonuçta karşı tarafı da düşünmeliyiz."
"Allah bağışlasın, ne kadar düşüncelisiniz."
"Ya ya."
"Başka yoksa-"
"Var bitmedi. Ultra hisset, kayganlaştırıcı masaj jeli, çilekli ve nirvana kayganlaştırıcı, ten kayganlaştırıcı bir de ımm... Sizde şu afrodizyak etkili duş jellerinden var mı?"Mine adamın söylediklerini tezgaha koydu. "Burası eczane beyefendi, eczane. Seks shop değil!" dedi sinirle.
Volkan masanın üstündekilere baktı. " Anladım. O zaman geriye tek bir eksik kaldı buradan alacağım, artık zor olsa da onu da tavlayacağım," deyip göz kırptığında kız tezgahın üstündeki mamalara baktı."Siz hiç mama yediniz mi beyefendi?"
Volkan güldü, "Üç yaşıma kadar."
"Peki ya kafanıza yediniz mi?" deyip, adamın kafasına koca mama kutusunu fırlattı.❤️😊❤️😊❤️😊❤️
Eğlenceli bir çift bizi bekliyor ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI (M.S.Y.)
ParanormalEDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI... BÜYÜK SEVDALARIN TARİFSİZ DUYGULARIN ATEŞLE DANS EDEN TUTKULARIN İNKAR EDİLEN İNATÇI AŞKLARIN MUTLU SONLARLA SÜSLENMİŞ HİKAYELERİNİN ADRESİ... *Henüz başlamamış olan seri ve kitapların tanıtımları bulunmaktadır. S...