📼KARIŞIK KASET SERİSİ II 📼 MİLENYUM AŞKLARI - ALINTI I

1.2K 154 46
                                    

Güne güzel bir alıntı ile başlayalım mı?

2000 - MAYIS AYI
"Ay Naz çocuğun poposunu görmen lazım. Ben ömrü hayatımda böyle popo görmedim."
Naz kızın annesinin yatağında uzanmış magazin dergilerini karıştırırken, başını kaldırıp, kuzenine baktı, "Ömründe kaç popo gördün de bunu beğendin acaba?"

Seda kaşlarını çattı, "Lan gerizekalı okul formasındaki görüntüsünden bahsediyorum zaten gerçeğinden değil. Deli mi ne?"
"Hımm."

"Ama Naz çok güzel. Tam yuvarlak böyle, of!"
"Sapık!" derken yüzünü buruşturdu, "Parmaklasaydın bir de çocuğu. Manyak ya!"
"Seni de görürüz canım. Bir aşık ol da..."
Naz dudaklarını büzdü, "Beni fark etse olacağım da, iki senedir fark ettiği yok. Ancak selam, günaydın."
"Hala o mu?"

Naz sırt üstü yatağa uzanıp, tavana baktı, "Hala o, hep o ve bir tek o..." birden doğruldu, "Bahar'la çıkmıyormuş değil mi? Eminsin."
"Eminim dedim ya. Abisi Bahar'ı seviyormuş. Geçen konuşurlarken duydum."

Naz sırıttı, "İyi bari. Gerçi geçen kafama elma attı, sinirlerimi bozmuyor değil ama tatlı işte. Serseri şey."
"Cilveleşiyor işte seninle."
Naz gözlerini pörtletti, "Lan cilveleşen elma mı atar? Bir de yenmiş elma. Tükürüklü tükürüklü. Çiçek atar, gül atar, çikolata atar. Elma ne?"

Seda da kendini yatağa attı, "Olsun. En azından bir şey atıyor. Bak Ahmet'e bana selam bile atmıyor. Utangaç mıdır nedir? Valla sinirleniyorum."
Naz ayaklandı, "Hadi ben gidiyorum. Evlerinin önünden geçeyim, belki kapıya çıkar da iki gözüm gönlüm açılır. Tabi kafama armut yemezsem."

Kapıya çıktılar birlikte, "Karpuzdan kork sen."
Naz ayakkabısını giyinirken kıkırdadı, "Armut da sevmem biliyor musun? Hadi görüşürüz."
"Görüşürüz."

***

Naz ertesi gün okula giderken yine her gün bindiği otobüse bindi. Tam kuzeninin okulunun önünden geçerken, sabahçıların yeni dağıldığını gördü ve otobüse bir sürü erkek bindi. Acaba kuzeninin bahsettiği 'güzel popolu çocuk' hangisiydi?

Başını yana eğip, oturduğu yerden tek tek çocukların poposuna bakıyordu. Arada kaşlarını çatıyor ya da dudaklarını büzüyordu. Bazıları fena değildi, ama hiçbiri bir 'Oooo' değildi yani. Çünkü koca şehirde başka Halk Otobüsü yoktu, çocuk da buna binecekti.

Sonra yandan bir ses duydu, "Baksana ne yapıyorsun sen?"
Naz başını çevirip baktı. Yanında oturan çocuğun üzerindeki formaya baktı, onun okulundaydı. "Ne yapıyormuşum?" diye çemkirdi ona.

"Ne diye çocukların poposunu inceliyorsun?"
Kızın gözleri kocaman oldu ve yavaşça çocuğa eğildi, "Hii!" diye bir nidanın ardından, "Çok mu belli oluyor?" dedi.

Çocuk da onun taklidini yaptı, "Çok belli oluyor."
Kız arkasına yaslandı, "Rezil oldum," dedi yüzünü buruşturup, "Allah belanı vermesin Seda, sana da çocuğun poposuna da..."

*

İki kuzen ellerinde dondurmalarla vitrinlere bakarken birden Seda donup kaldı.
"Ne oldu?" diye sordu Naz.
"Naz at dondurmanı at! Çabuk!"
Naz korkuyla kızın attığı çöpe kendi de dondurmasını attı, "Ne oldu lan?"
"Ahmet geliyor, bak Ahmet!"

"Lan dondurmayı neden attık?" diye cırladı çöpe bakarken, "Gitti dondurmam. En sevdiğimdi."
"Kız dur şimdi, ben onunla konuşacağım, sende poposuna bak tamam mı?"
Naz hala aklı dondurmasındaydı, "Tamam. Bakarız. Gitti dondurmam ya. Antep fıstıklıydı. En sevdiğim."

"Ya söz yenisini alacağım sana."
"Ya neden attık neden?"
Seda inanamıyormuş gibi baktı kıza, "Çocuğun karşısında dondurmamı yalayım Naz?"

Naz omuz silkti. "Banane! Sen yalama, ben yalardım. Manyak ya!"
O sırada çocuk yanlarına gelmişti. Seda'yı gördüğüne o da şaşırmıştı.
"Merhaba," dedi utana sıkıla.
Seda da yanakları kızara kızara "Merhaba," diyerek karşılık verdi. -biri görmese bari. Bir de tam şehrin göbeğinde.

Naz çocukla tanıştıktan sonra ellerini arkada birleştirip, az ileri gitti ve dönüp çocuğun arkadan poposuna bakıyordu ki ayağının takılması ile sendeledi ve suratı çocuğun poposuna çarpıp, yere kapaklandı.

Seda ile Ahmet telaşla arkaya bakarken, Naz yerde kıza saydırıyordu. Aman ne güzel, şehrin göbeğinde çocuğun kıçına bakayım derken, yere kapaklanmıştı. Ne talih ama. Böylece çocuğun poposunu da bayağı yakından görmüş oldu

???

EDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI (M.S.Y.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin