"Ne var yani yalan söylediysem? Ne olmuş? Azıcık biliyorum İtalyanca. Kendimi kurtarabilebilirdim!"
Karşısındaki adamın ondan sipariş beklediğini görünce kaşlarını çattı "Sade kahve nasıl söylenirdi İtalyanca ya?" diye sesli düşünmüştü ki, yandaki adamın sesini duydu.
"Caffè nero.""Hah, evet ondan bir tane." sonra yanında duran oldukça yakışıklı olan adama baktı, "Çok teşekkürler."
"Rica ederim."
"Ya zor bir gün geçirdim de kafam çorba, yoksa biliyordum."
Adam gülümsedi, "Fark ettim. Sorun değil.""Hayır, buraya kadar o iş için geldiğime mi yanayım, aileme arkadaşlarıma attığım onca yalana mı üzüleyim bilemedim. Ne var yani çat-pat biliyorsam İtalyancayı. Sonuç olarak öğrenmeye açık bir insanım. Bakın sizinle ne kadar akıcı konuşuyorum. Sizi de gayet net anlıyorum."
Adam gülerek kaşlarını kaldırdı, "Imm... Bence çok hızlı öğreniyorsunuz," diye eğlenen bir ifade ile konuşan adama, ukala bir tavırla baktı kız.
"Ama gel gör ki kıymet bilen yok," dedi sonra da kendi kendine "Yemin ederim çok akıcı konuşuyorum. Yani biliyormuşum demek ki haberim yok," diye mırıldandı.
"Aynen. Size katılıyorum," bu sefer adam kızın surat ifadesi ile bariz bir şekilde güldü, "Bu arada ismim Can," dedi elini uzatarak."Affedersiniz, Can dediniz de Türkçe isim olan Can mı? Yoksa yabancı olan 'Ken' olarak okunan Can mı?"
"Türkçe olan Can.""Eee o zaman siz Türksünüz."
"Bingo!"
"Bu durumda da biz deminden beri de Türkçe konuşuyoruz."
"Haliyle."Asya suratını buruşturdu, "Ama siz benimle alay ettiniz resmen!" diye kafenin ortasında cırladı.
"Bakın, özür dilerim gerçekten amacım sizi kırmak değil. Ya da alay etmek. Yani başından Türkçe konuştum zaten."
"Ha ben salağım yani anlamadım?"Adam ofladı, "Hayır tabi. Asıl konu demin ki telefon konuşmanız. Şöyle yapalım mı, güzel bir yerde bir yemek yiyelim ve sizinle bir anlaşma yapalım, ne dersiniz?"
Kız adamı süzerek düşündü ve elindeki listeye bir an bakıp, şeytanca sırıttı. Listedeki taşın kopyasıydı. Bu adamı kandırırsa, belki ona yardımcı olabilirdi."Tamam. Kabul!"
"Süper," dedi cebinden yüklü bir para çıkarıp masaya koyarken. "Seni harika bir yere götüreceğim.""Şahane olur Monsieur. Şu kruvasanlardan midem bulandı yemin ederim. Bir peynir ekmeğe bile razıyım."
Adam kahkaha attı, "Yalnız Monsieur Fransızca.""Sizin de gözünüzden bir şey kaçmıyor. Sizi denedim ben hem. Fransızcam da vardır az buçuk."
"İtalyancan gibiyse yandık."***
Bakalım Can mı kızı kandıracak, kız mı Can'ı tavlayacak?
❤️🙈🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI (M.S.Y.)
ParanormalEDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI... BÜYÜK SEVDALARIN TARİFSİZ DUYGULARIN ATEŞLE DANS EDEN TUTKULARIN İNKAR EDİLEN İNATÇI AŞKLARIN MUTLU SONLARLA SÜSLENMİŞ HİKAYELERİNİN ADRESİ... *Henüz başlamamış olan seri ve kitapların tanıtımları bulunmaktadır. S...