❤AŞK SERİSİ❤ MASUM AŞKLAR - ALINTI III

1K 160 20
                                    

“Bir karakollardan toplamadığımız kalmıştı sizi!” diye sinirle bağırdı adam.
Mete arkasına bakıp amcasının oğluna, “Siktiğimin tipsizi, sırıtma!” dedi ve babasına dönüp, “Baba!” diyerek adama koşarak yetişti, “Bak yemin ederim ben o boktan yere, şu piç-pislik yeğenini almak için gittim. O saçmalıkları da ağzıma sürmedim. Sen oğlunu tanımıyor musun Allah aşkına?” tekrar serseri gibi aylak aylak yürüyüp, sırıtan kuzenine bakıp, öfkeyle soludu. “Bu güne kadar şu pislik bize gelmeden önce bir hatam oldu mu?”

“Yeter Mete! Bu üçüncü!”
“Üçünde de suçum yok! Hep bunun bok yemesi ya! Yemin ederim.”
Adam durup oğluna döndü, “Mete, sana verdiğim süre, imtiyaz ve imkan bitti!”
“O ne demek?” diye çıkıştı babasına.

“Şu demek, fabrikada en alt kademeden işe başlıyorsun! Yarın evraklarını hazırlayıp getir, sigortan başlayacak, pazartesi günü de işe başlayacaksın!” üstüne basa basa, “Asgari ücretle,” dedi.
Mete babasının dediklerine inanamıyordu, “Baba, benim hayalim-”

“Hayaline başlatma! Yeter! Yurt dışından geldiğinden beri girmediğin olay, beni madara etmediğin halt kalmadı. Fuhuş, kumar, şimdi de uyuşturucu! Delirip kafayı mı yediniz siz?”
Mete eliyle alnına vurdu, “Baba yemin ederim benim bir suçum yok! O kızlarla evime gelen bu puşt oğlu-” babası ona bakınca, “Tamam, sadece puşt-gelen bu puşt! Kumar olayında da dayak yiyecekti, arkadaşı beni aradı, rehin tutmuşlar, borcunu ödemeye gitmiştim. Neden inanmıyorsun-”

“Çünkü bu kadar tesadüf olmaz Mete!”
“Valla çok haklısın amcacığım, ben pisliğim sen masumsun, böyle de yalancılık görülmedi.” Başını sağa sola salladı, “Ben bile bu kadar yalanı bir araya getiremem.”
“Lan pezevenk, elimde kalacaksın, sus!” diye Mete bağırınca, babası da ona bağırdı.

“Asıl sen sus! Son sözüm bu, biraz daha konuşursan altındaki araba gidecek, daha da konuşursan maaşından her ay kesinti yaptıracağım!” oğluna yaklaştı, “Ve hemen şimdi kredi kartlarını iptal ettireceğim, maaş kartınla alırsın ne halt alacaksan!”
“Baba yapma!” dedi yutkunarak.
“Kendi tırnağınla şirketin başına geçeceksen geçeceksin Mete, bitti.”
Adam çekip gidince Mete çaresizce arkasına yaslanıp, ona sırıtan amcasının oğluna bakıp, “Siktir git Oğuz, yoksa yemin ederim elimde kalacaksın,” dedi.

Oğuz yanına gelip, “İşçisin sen işçi kal, giy hadi tulumları,” diyerek ıslık çala çala oradan uzaklaşınca, Mete, “Ben sana bir tulum giydireceğim, göreceksin bekle sen!” dedi ve o da karakoldan çıkıp, taksi çevirerek oradan ayrıldı.

???

Eğlenceli, işçimiz, mağdur Yiğit Mete Karlıdağ geliyor...

Eğlenceli, işçimiz, mağdur Yiğit Mete Karlıdağ geliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
EDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI (M.S.Y.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin