😜BELA SERİSİ😜 YALANCI YARİM - ALINTI II

1.5K 154 27
                                    

YALANCI YARİM'in ikinci kahramanları ile tanışalım mı? :) Can'ın kardeşi Cenk geliyor......

"Nereden geldim bu dağ başına, hep senden ötürü!" dedi arkasındaki adama öfke ile bakarken.
Adam elindeki çalıyı kızın çıplak sırtına sürttü, "Bak yeminle sana uyuzum, arabadan da olduk senin yüzünden, şu çalıyla çizerim her yerini."

Kız birden arkasını dönüp, elini beline koydu, "Bana bak, ben zamanında düğünden damat kaldırıp, sonra da o adama kendi nikahını basmış bir annenin kızıyım. O yüzden ayağını denk al!"
Adam alayla güldü, "Ne yani nikahı mı basacaksın bir de bana, bir o eksikti!"

"Hayır hazır dağa kaldırılmış halisin durumun, kıçına tekme basacağım diyorum!"
Adam onu kolundan tutup kendine çekti, "Bana bak sabahtan beri, yani seni arabama aldığım dakikadan beri başım beladan kurtulmadı. sevgilim aradı, gittin kendini gösterdin. Hem de yarı çıplak! Terk edildim."

"Ya boşver o kızı, güzel değildi zaten. Sen daha iyilerine layıksın," dedi gülümseyerek (!)
"Annem aradı, açtın ve sevgilisiyim dedin."
"İşiyordun, kadın 'sen kimsin' diye affedersin cırlayınca aklıma başka bir şey gelmedi."
Adam sabır çekti, "Sıçıyor bekle, deseydin be kadın!" diye gürledi. "Sonra araba stop etti, sadece hafifçe gaza bas dedim. Gittin gazı körükledin körükledin, arabayı ağaca tosladın."

"Ehliyetim var ama araba kullanma bilgim yok ki benim, fobim vardı yani, ne anlarım ben hafif gaza basmaktan?"
"Lan neden biliyorum dedin o zaman?" diye ağlayacak gibi bağırdı.
"Basit sandım. Nedir yani, bir gaz bir fren."

"O zaman neden şuan arabamız yok ve bu dağ başında kaybolduk?" dedi etrafı göstererek.
Verda azıcık düşündü, "Senin arabanın kalkışı iyi. Hemen kalktı, gitti çarptı. Ben ne yapayım?"
"Kızdaki rahatlık beni öldürecek."
"Sendeki bu telaş da beni öldürecek. Babamın helikopteri var, kurtarır yakında bizi. Merak etme."
"Çok rahatladım, sorma."

"Bende!" dedi sırıtarak. "Hadi hadi bence şurayı döndük mü yola çıkacağız gibi bir his var içimde."
"Senin içindeki hissi becereyim!" diye sinirle söylendi kızın arkasından.
Kız birden arkasını dönüp, elini beline koydu, "Duydum seni! Eğer bana dokunursan, yemin ederim ne kadar ayı varsa salarım üstüne. O zaman görürsün becerilmek nasıl oluyor."
"Sana dokunursam Allah da belamı versin. İllet."
"Bana dokunursan Allah belanı, ben de o sikini eline veririm görürsün. Terbiyesiz!"

"Çünkü sen terbiye abidesisin. Maşallah."
"Senden edepli olduğum kesin."
"Allah'ım ne günah işledim de bunu sardın başıma?"
Kız gülümsedi, "Allah'ın sevdiği kuluymuşsun ki, beni çıkardı karşına. Gerçi senin işleyeceğin tek sevap da bana bakmak ya, neyse."
Cenk kahkaha attı, bu kızla işi işti. "Şu ormandan kurtulalım, cennet olsan işim olmaz."
"Cehennemin olurum ben anca senin."
Cenk sabır çekti, susmuyordu bu kız, hiç ama hiç susmuyordu!

???
İki sinirli bir aşk... Bakalım neler olacak :)

EDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI (M.S.Y.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin