Bu seferki kahramanımız ne bir holding sahibi, ne de koca bir aileye sahip olan zengin bir genç...
Üniversite öğrencisi olan ve en büyük eğlencesi küçük yeğeni ile birlikte şarkı söyleyip, sosyal hesabında paylaşan Aykut Yıldız ve onun en sıkı takipçisi Nira Karlı geliyor...Aykut ve Melin anne-babalarını kaybetmiş iki kardeşti. Onlardan kalan küçük kafeyi devralan bu abla ve kardeş kısa sürede kafeyi yaşadıkları şehrin en gözde mekanı haline getirmişlerdi.
Aykut üniversitede son sınıftaydı, derslerden geriye kalan zamanında ablasına yardım ediyor, akşamları da mekanda canlı müzik yapıyordu.Ve Nira Karlı...
Hayatı sıkıcı, boğucu ve oldukça monotondu. Bütün zamanı annesinin küçük, prenses kızını düzenlediği sıkıcı partilerde arkadaşlarına tanıtmak, başarısı ile övünmek, kazandığı kupalarla gururlanmaktı.
“Çok uzattın yazar! Kısaca benim üstümden o çok tatlı olmayan kıçını biraz daha kaldırmaktı!”
Evet, kabaca tabiri aynen bu!Ve Nira bu sıkıcı monotonluktan bir tek onun büyüsü ile çıkmaktaydı. Bütün zevki, bütün mutluluğu ‘Yüreğimdeki Ses’ adlı dayı-yeğenin yaptığı programı izlemekti. Bu ikili ona farklı bir mutluluk veriyordu. Seyretmek yetiyordu. Ta ki birgün tüm cesaretini toplayıp, ona mesaj çekene kadar...
N: “Selam, ben Nira. Bir şarkı isteyecektim :)”
Ve Melin ile Acar...
Evliliklerinde yaşanan sorunlar yüzünden ayrılan ama birbirlerine olan aşkları, tutkuları hiç dinmeyen eğlenceli çiftimiz...
Adam görevi gereği uzun bir süre yurt dışında olsa da döndüğünde her şey değişecekti. Kadının dinmeyen keçi inadı ile küçük bahaneler, tatlı kaçamaklar ve minik yalanlarla her fırsatta kendilerini birbirlerinde bulacaklardı.Müzik, eğlence, dostluk, sevgi, tutku ve tabi ki aşk...
YÜREĞİMDEKİ SES yakında sizlerle...
---
Benim en severek yazdığım hikayelerden biriydi :) eminim sizde okurken çok ama çok eğleneceksiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI (M.S.Y.)
ParanormalEDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI... BÜYÜK SEVDALARIN TARİFSİZ DUYGULARIN ATEŞLE DANS EDEN TUTKULARIN İNKAR EDİLEN İNATÇI AŞKLARIN MUTLU SONLARLA SÜSLENMİŞ HİKAYELERİNİN ADRESİ... *Henüz başlamamış olan seri ve kitapların tanıtımları bulunmaktadır. S...