👧👦AŞKIN ÇOCUKLARI SERİSİ👧👦* AŞK ALFABESİ - ALINTI IV

832 115 10
                                    

Genç kadın valizini alıp, havaalanından çıkarken kapıda gördüğü adamla gülümsedi. Ama bu buruk bir gülümsemeydi. "Abi..." dedi ona sıkı sıkı sarılarak.
"Evine, yuvana yeniden hoşgeldin prenses."

Genç kadın derin bir nefes alıp verdi. Yaşadığı sandığı büyük bir aşkın ardından yaşadığı koca bir hayalkırıklığı, şiddet ve ihanetten sonra buralardan kaçalı üç yıl olmuştu ve sonunda geri dönmüştü işte.

"Nasılsın?" diye sordu. Her ne kadar onu yabancı bir ülkede çok tek bırakmak istemeseler de o hep yalnız kalmak istemişti. Ancak öyle atlatabileceğini söylemişti.

"İyiyim abi. Daha iyiyim. Toparlandım." başını onun omzuna yasladı. "Hem... Benim en büyük şansımdınız siz. Teşekkürler. Sayenizde çom iyi-ah!"
Arkadan ona çarpan adamla birden arkasına dönen kadın, "Ya dikkat etsene!" derken, abisi de onu yanına çekip, "Önüne baksana kardeşim!" diye çıkışmıştı.

Adam başını kaldırdığı an kadınla aynı anda "Yine mi sen?" demişlerdi.
Kadının abisi de gözlüğünü indirip "Hayda... Bir bu eksikti," diye mırıldandı içinden kıs kıs gülerek.

Bu adam dünyaca ünlü iç çamaşırı markasının sahibi değil miydi? Mert Ali Alahanlı çok şanslıydı çoook...
"Sevinçten bayılacak."

Yakında...

EDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI (M.S.Y.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin