"Merhaba," dedi kız adamın elini sıkarken.
Toprak son derece etkili gülümsemesi ile karşılık verdi, "Merhaba.""Şey ilk kez başıma böyle bir şey geliyor. Yani normalde internette tanıştığım biriyle görüşmem."
Toprak kaşlarını kaldırıp, başka tarafa baktı ve aynı anda homurdandı, "Normalde bende kıçıma tekme atan bir kızla buluşmam ama..."
"Efendim?" dedi İpek anlamayarak.
"Çok güzel bir kızsın zaten ihtiyacın yok," diyerek çevirdi lafı. "Eminim kapında yatan erkekler bile olmuştur." -Kendi gibi salaklar...
"Şey... Açıkçası aşık olmadım bugüne kadar. Evet ufak tefek kaçamaklar yaşadım ama...""Ama kimse o kalbe giremedi, diyorsun."
"Aynen."
"Peki benim farkım ne?" dedi ellerini masanın üstünde birleştirip, hafifçe eğilerek.İpek onu inceledi. Tanımasına imkan yoktu ama incelemesi Toprak'ı rahatsız etmişti.
Ondan sonra otuz kilo vermiş, sıkı bir sporla kas yapmış, saç stilini değiştirmiş, yüzündeki iki üç leke için tedavi görmüştü. Üstelik giyim tarzı bile baştan sona değişmişti."Bilmem. Yani açık olmak gerekirse-"
Adam güldü, yıllar öncede bu kelimeyi kurmuştu ona. "Çok mu yakışıklıyım?" -O zamanlar 'Çok tipsizsin Toprak,' demişti ona."Bunu eminim ilk ben sana söylememişimdir. Lise, üniversite ve iş hayatında eminim bir çok kız fark etmiştir bunu ve sana hissettirmiştir."
Adam utanmasa kahkaha atacaktı, kız adamın gülüşüne anlam veremedi. "Açıkçası lise ve üniversite de hiç kız arkadaşım olmadı. Çok da tercih edilen bir tip değildim. Genelde şu iddia üzerine dalga geçilen tiplerdendim."
Bekledi Toprak, hatılanmayı bekledi. En azından kalbini paramparça eden, aşka küstüren, kızlardan nefret etmesini en çok da ondan nefret etmesini sağlayan adamı hatırlamasını istedi. Ama olmadı...
Kız sadece kuru bir kahkaha attı ve "Hayatta inanmam, çok şakacısın!" dedi.
"Neden öyle olsa benimle olmaz mısın? Utanır mısın? Ya da sana yalan söylemek için bir sebebim mi var?""Saçmalama Toprak. Sen çok... Yani çok yakışıklı, karizmatik ve ağır birisin. Her kadın seninle olmak ister. Açıkçası bende çok isterim. Üstelik haftalardır beni bu buluşmaya ikna etmeye çalışan sendin. Şimdi ne oldu?"
Adam gülerek arkasına yaslandı, "Özür dilerim, haklısın. Canını sıktım. Telafi etmek için yemeğe gidelim mi?"
"Olur. Ne yiyelim?"
Toprak elindeki bilekliği sıktı, "Hamburgere ne dersin?"???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI (M.S.Y.)
ParanormalEDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI... BÜYÜK SEVDALARIN TARİFSİZ DUYGULARIN ATEŞLE DANS EDEN TUTKULARIN İNKAR EDİLEN İNATÇI AŞKLARIN MUTLU SONLARLA SÜSLENMİŞ HİKAYELERİNİN ADRESİ... *Henüz başlamamış olan seri ve kitapların tanıtımları bulunmaktadır. S...