🌅IŞIK SERİSİ 🌅 İMDAT! AŞIK OLDUK *ALINTI II

754 135 57
                                    

Efsane edepsiz kızımız Gamze ile edepli oğlumuz 'KONUŞANLAR' programına konuk olurlarsa ne olur sizce?

-*-
“Hoşgeldinizzzzzz!” diye bağıran adamın ardından salonda alkışlar yükseldi.
*

Sunucu Gamze’ye yanında oturan Doğu için, “Sevgilin mi?” diye sorunca, Gamze surat astı.
“Yok, olmuyor,” dedi.
“Nasıl yani sen istiyorsun o istemiyor mu?”
Cık, yaptı. “İstemiyor. Edepsizmişim ben.”

Sunucu bu sefer Doğu’ya döndü, “Oğlum mis gibi güzel kız, üstelikte edepsiz, sen neden istemiyorsun kızı? Bulmuşta bunuyor. Bu zamanda edepsiz kız bulmak kolay mı?” sonra bir an düşündü, “Yani kolay da, bu hem güzel hem edepsiz yani.”
Doğu utanarak güldü, “Ya biz birlikte büyüdük onunla.”
“Yok yok o çok edepli, bende edepsizim diye istemiyor beni, öpüşsüz, sevişsiz ilişki seviyor, seviyeli seviyeli!” diyerek adamın sözünü kesti Gamze, yüzünü de buruşturmuştu.

“Nasıl yani? Sen sevişmek istiyorsun o yok mu diyor?”
“Aynen,” dedi Gamze dudaklarını büzerek. “Benim ailem az korunaksız olduğu için istemiyor.”
Doğu kıza kaşlarını havaya kaldırdı ve sunucuya, “Bütün ailesi edepsiz ki bunun...” dedi. “Yani yediden yetmişe.”
“Büyük dedem korunuyordu ama!” diye çemkirdi kız ona.
Sunucu ve stüdyodaki herkes kahkaha atmıştı.

Sunucu hemen araya girdi, “Anladığım kadarı ile sizin ailedekiler sevişme meraklısı.”
“Evet. Büyük dedem korunmuş ama...”
“Sonrasında korunmamış ki nesil devam etmiş. Tabi çok da sağlam bir nesil değil o ayrı.”
“Yok evlenene kadar korunmuş. Ama annemle babam korunmamış. Beceriksiz onlar.” Sonra yanındaki gence baktı, “Ama ben büyük dedeme çekmişim yani, korkma. Ayrıca senin de annen-baban korunaksız, onlar çok mu edepli sanki?”

Sunucu yeniden kahkaha attı, “Ailenin tüm kirli çamaşırları dökülecek durun şimdi.” Ellerini göğsünde bağladı, “Eee Gamzeciğim, peki ailede başka kim evlenmeden sevişti?”
Gamze bir an düşündü, “Ben dışında herkes sevişti şuan. Bir de sanırım Güney var kuzenim, o da sevişemedi. Bunun ablası var, o çocuk bile doğurup geldi. Bakmayın yani masum durduğuna, bi açılsa... Kanında var edepsizlik bence. Ben bozarım bunu yani. Var o ışık...” -Yine herkes kahkaha atmıştı.

Doğu’nun gözleri kocaman açılmıştı, “Yaa bunun babası, dedesine kızının hamile olduğunu evinin önüne dans okulundaki dansçıları toplayarak haber vermiş.”
“O da büyük dedeme halay çekerek vermiş. Sevimli, mutlu, eğlenceyi seven bir aileyiz biz, ne var bunda?” diye çıkıştı kız. “Aaa...”
“Siktir! Beni de alsanıza aranıza. Sizin kadar olmasa da bende edepsizim yani,” diyerek kahkaha attı sunucu.
Doğu, “Cuk oturursunuz valla,” dedi.

“Bence bu çocuk erkeklerden hoşlanıyor Gamze, sen vazgeç bundan.”
Doğu içinden ‘seninle buraya gelen aklımı becersinler!’ diye geçirdi ve “Yok ne alakası var ya,” dedi itiraz ederek. “Ama Gamze olmaz yani.”
“Öpüşmüyor bile benimle ya!” diye çıkışan kıza Doğu ters ters baktı.
“Lan sevgilim değilsin neden öpeyim?”

“Siktir abi! Efsane bunlar ya! Alkışlıyoruz!” dedi sunucu alkışlayarak.
“Ah! Tam üstüne bastınız!” diye bağırdı Gamze. “Bize ailecek efsane aşıklar ailesi derler!”

???

İMDAT! AŞIK OLDUK... yakında...

EDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI (M.S.Y.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin