“Selam,” dedi kız dirseklerini ortadaki ada tezgaha dayayıp, ellerini de yanaklarına koyarak. “Ne habersin?”
Onur ofladı, “Valla senden bir haber olmayı çok isterdim böceğim, ama işte maalesef kaçabildiğim en son yer burası,” diyerek mutfağı gösterdi, “Ablamın mutfağı, zaten maşallah oraya da geliyorsun.”
Rose dudaklarını büzdü, “Neden öyle diyorsun kaçık sevgilim, tuvalete de kaçabilirdin, demek sen senin yanına gelmemi istiyorsun ki, buraya kaçıyorsun. Yaramaz seni...”Onur ellerini tezgaha koydu ve ona doğru eğildi, “En son banyoya kaçtığımda tam işerken girdiğini unutuyorsun böcek, maşallah girmediğin delik yok, ondan adın böcek ya.”
“Yaa,” dedi şaşırarak, sonra da o da adama doğru eğildi, “Demek girmediğim delik yok, haa... Vay canına, çok heyecanlı,” hafifçe uzaklaşıp, merak dolu bir ifadeyle, “Peki...” dedi i’yi uzatarak, “Merakımı maruz gör Onur Toygar, hani girmediğim delik yokmuş ya, bu her yere girdiğim anlamına geliyor.”
“Kesinlikle.”“Peki kalbine de girmiş mi oluyorum bu durumda?” diye adamla eğlenen bir şekilde sorunca Onur’un surat ifadesi değişti. Rose kahkaha atarken Onur bir sürahiyi alıp koca bardağa doldurduğu suyu içti.
“Ne saçmalıyorsun sen ya, gitsene başımdan, bir yerime girdiğin falan yok. Beynimi kemiriyorsun sadece dırdırınla. Rahatsız edici minik faresin!”Rose iç çekti, “Ne tatlı aşk sözcükleri bunlar. Böceğim, minik farem falan...” Başını salladı, “Ama üzülüyorum sana.”
“Bana,” dedi hayret ettiğini belli eden bir edayla, “Bana üzülüyorsun demek? Çok pardon da neden üzülüyorsun bana, öğrenebilir miyim?”
Rose tezgahı dolanıp adamın yanına geldi, “Çünkü Onur Toygar, ben bana evlenme teklifi ile gelmeden senin olmayacağım ve sen o deliklerime girmek için gün gelecek seninle evlenmem için bana yalvaracaksın. Neden biliyor musun?”Onur kızdan uzaklaşmak istese de Rose yakasından tutarak buna engel olmuştu. “Neden Rose Oliver?”
“Çünkü bebeğim, ne kadar inkar edersen et, beynini kemiriyorsam, yolum belli,” derken işaret parmağı ile adamın kalbini gösterdi, “Ve başının da belasıysam bu işin sonu belli. Zorlatma! Sadece hikayemizi eğlenceli hale getiriyorsun hepsi bu. Çünkü biz efsaneyiz bu konularda, namımız belli...”Onur kızın elini üzerinden ittirdi, “Saçmalık!” dedi sinirle, “Seninle tek bağımız benim ablamla, senin dayının evli olması. Başka da bir şey yok. O yüzden ufaklık, benden uzak dur.” Sonra tam gidecekken geri döndü, “Haa!” diye ekledi, “Aklıma gelmişken, sosyal hesabımdaki kızlardan da arkadaşlarımdan da uzak dur Rose!”
Adam çıkınca Rose omuz silkti, “Aman be ne kıymetli arkadaşların var. Hem o kız sana aşıktı, oh canıma da değsin. Ne güzel ettim...”???
AŞK ALFABESİ... Yakında...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI (M.S.Y.)
ParanormalEDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI... BÜYÜK SEVDALARIN TARİFSİZ DUYGULARIN ATEŞLE DANS EDEN TUTKULARIN İNKAR EDİLEN İNATÇI AŞKLARIN MUTLU SONLARLA SÜSLENMİŞ HİKAYELERİNİN ADRESİ... *Henüz başlamamış olan seri ve kitapların tanıtımları bulunmaktadır. S...