😜BELA SERİSİ😜 SADECE ARKADAŞIZ - ALINTI I

1K 152 30
                                    

Bu hikayenin üzerinde 3 yıldır çalışıyorum ve sürekli bir şeyler eksikti. Ama sonunda tamamlayabildim :) işte sürprizlerle dolu yeni hikayemiz sizlerle :)

AYAZ ALAHANLI

“Bitti,” dedi genç adam kızın yanına oturarak.
“Al benden de o kadar,” diye yanıtladı kız onu elindeki koca çikolatayı ısırıp. “Evden def ettim onu.”
Genç adam kaşlarını havalandırdı, “Ooo ağır olmuş. Adamın kendi evi ya sonuçta.”
Kız koca bir ısırık daha aldı çikolatasından, “Evet sonra bende adamın kendi evi olduğunu düşünüp, eşyalarımı topladım ve ben defoldum.”


Ayaz uzanıp kızın çikolatasından bir ısırık aldı.
Ekim birden kendine çekti çikolatasını, “Bu benim depresyon çikolatam. Sen nutella al dolaptan, sizin ailenin depresyon ilacı o. Tablet çikolata. Bu benimki.”
“Ha ha ha, güzelim yalnız nutella bizim ailenin depresyon ilacı değil, fantezinin temel aracı olur. Yediden yetmişe, herkesin vazgeçilmezi.” arkasına yaslandı rahat bir şekilde, “Bu arada bizden bi cacık olmaz kızım ben sana söyleyim. Aşık olamayacağız biz. Sen sap ben sap ölüp gideceğiz.” Öne doğru eğildi, “Hayır anlamıyorum, tutku olmadan bir ilişki yürür mü gözünü seveyim? Elini tutuyorum, tutma. Öpmek istiyorum, öpme. Sürekli bir trip. Ben tutkulu adamım arkadaş, böyle triplere hiç gelemem. Sevişmek istiyorum yani. Her an her yerde, her şekilde ve benim sevgilim bunlara asla hayır dememeli. Sınırsız olmalı.”

Ekim derin bir nefes alıp verdi, “Sorma, bizde de tam tersi. Burada olmaz, biri görür, şurada olmaz kıçım donar, yok bu gece olmaz, uykum var. Lan manyak ben miyim kız sen mi belli değil? Oldu olacak, başım ağrıyor de, tam olsun. Ben de tutkulu kızım Ayaz. Böyle tutkulu bir erkekle hayatımı birleştirebilirim. Tutkulu, her an sevişmek isteyen, sürekli dudaklarımı öpen, bana dokunmak için fırsat kollayan, yaramaz, serseri biri olmalı sevgili dediğin. Ama yok nerede öyle erkek?”
İkisi aynı anda oflayıp önce etrafa sonra birbirlerine baktılar. Aslında Ayaz tam da tarif ettiği adamdı, sonra içinden ‘Yok canım daha neler,’ diye geçirirken, Ayaz ‘Neden olmasın’ diyordu.

“Baksana... Sen ve ben...”
“Yok!” diye sözünü kesti kız. O da mı aynı şeyi düşünüyordu, yoksa bakışlarından mı anlamıştı? Daha neler!
“Evlensek mi? Hem biz çok iyi anlaşıyoruz, beklentilerimizi biliyoruz, arkadaşız en önemlisi, her şeyimizi biliyoruz. Kasmamıza gerek yok, böyle kıskançlık krizlerine girmeyiz, sonuçta aşk yok. Bence biz harika bir çift oluruz. Tutkulu, ateşli ve mükemmel bir çift.”
“Şaka.”
“Gerçek.”
“Manyaksın.”
“Kesinlikle.”
“Delirdin her halde Ayaz.”
“Olabilir.”
“Şuan bana-” derken kendini gösterdi Ekim, “En yakın arkadaşına, evlenme teklifi ettiğinin farkında mısın Ayaz? Kankine hani...”

Ayaz dudaklarını büzdü, “Oldukça farkındayım Eko, ama düşünsene, ikimizi bir düşün. Neden olmasın? Yani biz harika anlaşıyoruz. Annem sana bayılıyor. Masal Alahanlı’dan bahsediyorum. Senin annenle babanda beni çok seviyor. Eminim annen bu habere çok sevinir. Hem bu kimse için şaşırtıcı olmaz. Sonuçta biz iyi anlaşan iki arkadaşız ve hayatlarımızı birleştirmemiz çok olağan.”
“Masal Alahanlı’ya bağladın yine Ayaz,” dedi kız gülerek. Bazen soluksuz konuşabiliyordu. “Seni susturamıyorum.”
Ayaz kahkaha atarak arkaya yaslandı, “İyi işte öperek susturursun artık beni. Babamın annemi, eniştemin ablamı susturduğu gibi.”
Ekim biraz düşündü. “Sen ciddisin değil mi?”

“Hadi ama Ekim, yapma. Çok eğlenceli bir evliliğimiz olacak. Düşünsene istediğin her yerde, her an sevişeceğin bir kocan olacak ve sana dokunmak için fırsat kollayan. Hem beni tanıyorsun, ben sana asla ihanet etmem.”
“Of,” dedi kafasını kaşıyıp, dağınık saçını daha da dağıtan kız. “İyi peki tamam, evlenelim bakalım.”
Ayaz keyifle arkasına yaslandı, “Süper. Evleniyoruz o zaman.” Sonra dudağının kenarını kaşıdı, “Şimdi bizim bu durumda öpüşmemiz lazım sanırım.”

“Öyle mi?”
“Elbette Ekim, sonuçta ben sana evlenme teklifi ettim, sende kabul ettin. Öpüşmemiz lazım. Hem...” derken dudaklarını büzdü, “Bakalım, uyumumuz var mı yok mu? Yani... Uyum önemli.”
“Kesinlikle önemli...” elindeki çikolatayı bırakıp, saçlarını geriye attı ve elleri ile yüzünü yelledi.
Ayaz onun kolunu tutup yanına çektiğinde yanağını okşadı önce, sonra başını eğip yavaşça eğildi ve dudaklarını dudaklarına değdirdi.

Masal - Kerem Alahanlı'nın aşkı arayan çapkın oğlulları Ayaz ile, onun en yakın en az onun kadar çapkın olan arkadaşı Ekim sizlerle :)

Çok konuşan erkeğe hazır mısınız???? Bakalım nasıl olacak...

YAKINDA...


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 03, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI (M.S.Y.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin