🔥ATEŞ SERİSİ🔥GÖKYÜZÜMDE BİR YILDIZ - ALINTI II

1.9K 197 42
                                    

Bu da Günaydınımız olsun ❤️😍😘

🌹🌹🌹

Gül sahnesi bittiğinde hızla odasına koştu. Ama içeri girdiğinde bu sefer onu gül bahçesi yerine Okan bekliyordu.

"Okan?" dedi gülünseyerek. "Şey, üzerimi değiştireyim çıkalım hemen."
Okan cebinden tek bir kırmızı gül çıkardı. "Sana bugüne kadar tüm renkleri gönderdim. Bir tek kırmızı gül göndermedim. Çünkü onu kendim vermek istedim. Verirken gözlerine bakarak o iki kelimeyi söylemek istedim. Sonra da sen -aynı bu şekilde- gözlerime aşkla ve şaşkınlıkla bakarken dudaklarını öpmek istedim." kıza yaklaştı. Bir avcunu yanağına koyup, önce kulağına eğildi. "Seni seviyorum Gül Bahçem..." diye fısıldayıp, yavaşça uzaklaştı ve dudaklarını esir aldı.

Tam o anda açılan kapıda Alihan onlara şaşkınlık ve öfkeyle bakıyordu.
Ama Okan pek de umursuyor gibi gözükmüyordu.

"Lan!" diye bağırıp, adama yürüyordu ki Gül araya girdi.
"Alihan!" diye bağırıp, ellerini adamın göğsüne koydu. "Saçmalama durur musun?"
"Bu adamın dudakları az önce senin dudaklarındaydı Gül!" diye öfkeyle kelimeleri tükürür gibi söylemişti.

"Farkındaydım Alihan. Dediğin gibi benim dudaklarımdaydı. Ablamın dün gece senin evinde kalması gibi. Bunu babam bilsin istemeyiz değil mi Alihancık. Yoksa o isteme fasılları boşa gider."

"Sen beni bu çapkın yaratık için tehdit mi ediyorsun?"
"Tamamen bencilce bir düşünce."
Okan güldü ve kızı aralarından çekip Alihan'ın karşısına geçti. "Derdini benimle çöz delikanlı. Seni dinliyorum."

"Rahmetli Cem Ernez'in çok güzel bir sözü vardı, bilir misin?" Okan gülerek 'cık' yapınca devam etti. "Biz ailecek damat sevmiyoruz! Şimdi o dudaklarını da alıp, siktir git!"

Okan adama yaklaştı ve yakasını düzeltip, tane tane konuştu. "Şimdi birincisi delikanlı, Cem Ernez kim tanımam etmem. Lafıda beni bağlamaz. İkincisi ben onun bunun sözü ile karşımdakini gömmeye çalışmam, bunun için kendi sözlerim vardır. Üçüncüsü de en önemli sözüm ne biliyor musun?" deyip cevap beklemeden yanıtladı. "Söyleyim: SANANE BİRADER?" Sonra Gül'e döndü. Dudağına uzun bir öpücük bırakıp, gülü ona verdikten sonra odadan çıktı.

Alihan ile Gül karşı karşıya kaldıklarında Alihan öfkeden kıpkırmızı olmuştu. Tam bir şey söyleyecekti ki Gül parmağını kaldırıp, onu susturdu.

"Sevgilimin çok güzel bir sözü var, bilir misin Alihan? SANANE GERÇEKTEN!" kahkaha atarak diğer odaya giyinmeye giderken de "Ah Cem dedem ah! Kemikleri sızlıyordur şu halinize!" diye bağırdı.
"Sayenizde!"

EDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI (M.S.Y.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin