🤴👸PRENS VE PRENSES SERİSİ 🤴👸 KURBAĞA PRENS - ALINTI II

1.6K 168 37
                                    

Güne iki yeni tanıtım ve kahramanlarla başlamak istedim. Umarım beğenirsiniz :)

***

"Babam hapisten çıktığını söyledi," dedi kız arabayı silen yeni koruması ve şoförü olan genç adama.

"Evet," diye yanıtladı kızı.
"Hırsızlıktan mı girdin?"
Saruhan kaşlarını çattı ve sert duygusuz yüzü daha da ifadesizleşti, "Hayır!"

"Mafya mıydın?"
"Hayır!"
"Sapık falan mıydın yoksa? Neden hapisteydin yani?"

Adam sinirle kızı elinden çekip, kaputa yatırdı ve ellerini yanlara kilitledi, şimdi o cesur kızdan eser kalmamış, korkuyla ona bakan küçük bir kız çocuğu vardı karşısında.
"Adam öldürmekten içerideydim! Katildim yani. Duydun mu beni? O yüzden ufak şey benden uzak dursan iyi edersin!"

Şule onu özgür bırakan adama korkuyla baktı. Ne yani bu yakışıklı ve dışarıda görse okumuş, kültürlü bir adam sanılacak derece düzgün adam katil miydi?

İyi de "Neden?" diye aklından geçirirken, 'neden' kelimesini sesli sorduğunun farkında bile değildi.

Adam kıza cevap vermeden arkasını dönüp giderken gözündeki yaşı sinirle sildi.
Babasını öldürmüştü Saruhan. Henüz yirmi üç yaşındayken, teyzesinin kızına tecavüz ederken gördüğü babasını acımadan öldürmüştü. O yıllarda abisiyle annesinin o kadar çabalamasına rağmen hapse girmekten kurtulamamıştı ne yazık ki...

Hayat ona acımasızdı. Tecavüz suçtu, peki onu engellerken birini öldürmek neden suçtu? Gencecik o kızı korumuştu sadece, hayatını karartacak bir şeyi önlemişti ve bunun bedelini dört yıl bir cezaevinde kilitli kalarak ödemişti.

???

Geveze ve şımarık kızımız Şule ile Ağır ve sert adamamız Saruhan geliyor...

EDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI (M.S.Y.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin