"Ya babaanne koskoca prens gelmiş kapıma, git mi deyim adama? Ayıp ama ya!" Babaannesi elinde terlik yüzünü buruşturunca Melis ağlamaklı söylendi, "Kadına bak ya elinde pufidik terlikle karşılamış koskoca prensi.""Kırmızı geceliğimin sabahlığını mı serseydim majestelerinin önüne? Kıza bak! Deli edecek bu yaştan sonra beni! Prensmiş, pabucumun prensi!"
"Yok babaanne Andorra Prensi."
"Ne o be Bremen Mızıkacıları gibi."Melis gözlerini devirdi. "Babaanne ne olur bir saat annemleri oyala, ben konuşup geleyim."
"Hem ne biçim prens bu tacı bile yok. Geçenlerde belediye başkanı geldiydi Hatice teyzenlere, makam arabası vardı. Bunun arabası bile normal! Prens desem, deli diye tımarhaneye atarlar beni.""Babaanne Allah aşkına kafasında taçla mı gelsin bizim mahalleye? Gülerler adama."
Babaannesi elini beline koydu, pencereden dışarıdaki delikanlıya baktı, "Gelip isteyecekler mi seni bari? Gondol? Çiçek? Yüzük?"Melis ofladı, "Ya babaannecim koskoca prens ailesine gelin beni isteyim mi deyim? Ayrıca ben buna gondol desem, gider Titanic'i alır bana. Çiçekten bahsetmiyorum bile. Sera alır. Hem öyle evlilik falan yok!" dedi sinirle.
"Ben anlamam. Gelip isteyecekler seni!"
"Ya tabi sende Dilber teyzelere hava atacaksın değil mi? Torunumu ne prensler istedi, diye."Kadın eğildi, "Ayol tacı bile yok kim inanır bunun prens olduğuna. Normal adam."
Kız da eğilip kadın gibi konuştu, "Babaanne zaten ailesi de normal. Bizim gibiler, yemin ederim. Yemek yiyorlar, Allah seni inandırsın tuvalete girip, gaz bile çıkarıyorlar." Sonra birden uzaklaştı, "Ya ne olacaktı babaanne ya, kafasında boynuz mu?""Yok da bir tacı olaydı iyiydi."
"Ay taktı kadın taca! Tamam derim takar tacını, selfie çekilirsiniz. Etiketlersin Andorra Prensi ile beş çayı, diye." Kız montunu giydi, "Ama şimdi ben bir konuşup geliyorum tontonum. Tamam mı?""İyi, bana bak bir saat oyalarım ha!" dedi uyarır gibi.
"Tamam aşkım benim tamam."=) BU BABAANNE İLE ÇOK EĞLENECEĞİZ ÇOK =)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI (M.S.Y.)
ParanormalEDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI... BÜYÜK SEVDALARIN TARİFSİZ DUYGULARIN ATEŞLE DANS EDEN TUTKULARIN İNKAR EDİLEN İNATÇI AŞKLARIN MUTLU SONLARLA SÜSLENMİŞ HİKAYELERİNİN ADRESİ... *Henüz başlamamış olan seri ve kitapların tanıtımları bulunmaktadır. S...