"Anne bu hastahanedeki doktor bu alanda en iyisi. Güven bana."
Kızın annesi Fatma hanım ona ters ters baktı, "Ayşim, alt tarafı karın ağrısı kızım. Neden geldik sanki hastahaneye. Ayrıca çok önemli bir ameliyat yapacaklarmış gibi davranmasan mı? Yeterince gerginim."Kız omuz silkti. "Anne kaç haftadır sürütor. Bu da önemli-" lafını tamamlayamadan arkasından ona seslenen adamın sesi ile yerine çakılıp kaldı.
"Ayşim?"
"Sarhan-bey! Bey. Yani Doktor bey. Nasılsınız?"
Adam ona çapkınca sırıttı. "İyiyim Ayşim HANIM siz nasılsınız? Yurda dönüş yaptınız demek.""Sınırdışı edildi desek daha doğru olur evladım. Defettiler yani." dedi Fatma hanım yüzünü buruşturarak. Doktorları da hiç sevmezdi. "Siz nereden tanıyorsunuz kızımı?"
"Yat-" Adam konuşmadan kız girdi konuya "Ben yatarken bayılmıştım. Doktor bey yardımcı oldu sağolsun." ters bir bakış attı adama.
"Yatarken mi?"
"Ya güneşte yatıyordum. Güneş çarpmış, bayılmışım.""Çarpmasa şaşarım," dedi kadın çıkışarak.
"Neyse Sarhan bey, iyi günler!" deyip, yanından hızla ayrıldılar.Diğer koridora dönmüştü ki, bu sefer Erdi çıktı karşısına, "Hay ben... Hepsi bu hastahanede mi toplanmış lan?" diye küfretti.
"Ayşim, merhaba?""Merhaba Erdi bey, nasılsınız?"
"Bey mi?" dedi gülerek. "Ben iyiyim sen nasılsın Ayşim Hanım?"
"İyiyim." Ayşim soğuk terler döküyordu.
"Kızım bu kim?""Anne dedim ya bayıldım diye. İşte yardımcı olmuşlardı," sesi ağlamaklı çıkıyordu. "Neyse görüşürüz Erdi bey."
"O kedicik arkadaşına da selam söyle."
"Pençeleri acıttı sanırım." deyip uzaklaştı.
"Neresini tırmalamıştı ki?" dedi annesi dehşetle.
"Yok bir şey anne!"...
Sıra onlara geldiğinde gördüğü kişi ile bayılacaktı artık!
"Ayşim? Aaa inanmıyorum!"Annesine kızına dehşetle dönmüştü "Kızım bu neeee? Çok affedersin sen o gün açık kalp ameliyatı oldun da mı bu kadar doktor tependeydi?"
***
Doktor fobili annenin kızı Ayşim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI (M.S.Y.)
ParanormalEDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI... BÜYÜK SEVDALARIN TARİFSİZ DUYGULARIN ATEŞLE DANS EDEN TUTKULARIN İNKAR EDİLEN İNATÇI AŞKLARIN MUTLU SONLARLA SÜSLENMİŞ HİKAYELERİNİN ADRESİ... *Henüz başlamamış olan seri ve kitapların tanıtımları bulunmaktadır. S...