👧👦AŞKIN ÇOCUKLARI SERİSİ👧👦* AŞK ALFABESİ - ALINTI II

1K 147 40
                                    

İkinci kahramanlarımızı da tanıyalım mı?

***

“Berfin ben,” dedi gülümseyerek. “Berfin Çamlı.”
Jack gayet ciddi görünümü ile başını salladı, “Memnun oldum Berfin. Sanırım işin kurallarını biliyorsun. Stajyerliğin boyunca eğer memnun kalırsak, işe devam edersin.”


Kız heyecanla başını salladı, “Evet, Aşkın hanım anlattı her şeyi. Sanırım bir projeye gireceksiniz.”
“Evet, önemli bir proje bu. Yaratıcılık üzerine. Öncelikle söyleyim, reklam, çekim bu dünya biraz değişik, eğlenceli ama bir o kadar da acımasızdır. İnsanlar senin geçmişinden çok son işine bakarlar. Eğer çok iyi bir iş çıkarırsan peşinden koşarlar, ama en ufak bir güven ya da hatanda da kendilerini direkt geri çekerler. Bu proje de benim için çok önemli. Eğer bu firmanın reklamını alabilirsek, işimize çok büyük artısı olacak. Çünkü bu şirketi ben kendi emeğimle kurdum, hazır bir şirketi devralmadım. Ailemden bağımsızım. Benim tüm ailem, annem, babam ve kardeşlerim dansçılar. O yüzden bu iş benim için çok önemli ve ilk büyük işim.”

Berfin başını salladı, “Çok iyi anladım bay Oliver.”
“Güzel, o zaman sizden ekip içi çalışmanızda başarılar diliyorum. Ben her şeyi ile Aşkın’a güveniyorum. Sende her konuda ona güvenip, sorular sorabilirsin. Eminim çok yardımcı olacaktır.”
“Şimdiden yardımcı oluyor, teşekkürler.” Ne kadar sıradışı bir adamdı.

Jack ayağa kalktı ve elini uzattı, “O zaman şirketimize hoş geldiniz Berfin Çamlı, sizden yaratıcı reklam fikirleri bekliyorum.”
Berfin adamın uzattığı elini sıktı, “Hoşbuldum Jack bey, sizi asla yanıltmayacağım.”
İkisi de birbirinin gözlerinin içine bakarken bambaşka duygular içindeydi. Jack kızın safir rengini anımsatan bakışlarında kaybolurken, kızın içi korku ve endişeyle doluydu. Bu işin altından nasıl kalkacaktı bilemiyordu. Ama kalkamazsa abisi asla o cehennemden kurtulamayacaktı. Asla...

AŞK ALFABESİ yakında sizlerle...

EDA ŞAHİNOĞLU HİKAYE TANITIMLARI (M.S.Y.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin