*İyi okumalar
Aynı gün, aynı saat, aynı dakika iki insan, birbirine karşı tamamen farklı hislerde olabilirdi. Kürşat, kuzeninin 'kullan bunu' diye açtığı hesaptan öylesine birinin gönderisini görmüştü. Birinin gönderisine ilk defa yorum yapmıştı. O yorum da, başka birinin yorumunun üzerine olmuştu. Dedikoducu karılar gibi yorum atan çocuk, onun yorumuna da karşılık vermişti. Kendisine 'mal' diyen yiğidi merak etmişti. Yumrukları kaşınırken, kaşıyıcısına özelden yazmıştı. Sinirli hissediyordu. Doruk ise o dakikalarda eğlencenin dibini dövüyordu. Arkadaşlarıyla geldiği mekanda, içkileri su gibi içerken düşündüğü tek şey daha fazla kendini kaybetmekti. Telefonuna gelen onlarca bildirim arasında, yanlışlıkla gelen mesaja tıklayınca tanıdık bir kullanıcı adı görmüştü. Bu ona 'karı kılıklı' diyen biriydi. Adres istemesini komik bulurken, ona cevap vermeye gerek duymadı. Önündeki içkileri dikmeye devam ettikten sonra, dönmeye başlayan kafasıyla yerinden kalktı. Tuvalete gitmesi gerekiyordu. Tuvalete doğru ilerlemeye devam ederken hayal meyal bir ses duydu. Telefonu yanlışlıkla sesliye almıştı ve bu gürültüye rağmen o sesi duymayı başarmıştı. Aldığı ürünlerle ilgili bildirimi üstten okurken hala Kürşat adındaki tipigin mesajlarında olduğunu gördü. Az önce siklememesinin aksine, şimdi cevap veresi gelmişti. Tehditkar başlayıp, tehditle biten sohbeti işerken yapıyordu. 3-4 mesajdan sonra umursamadan çocuğu engelledi. Kafası fena kıyak hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sev Sevebilirsen (bxb)
RomanceTAMAMLANDI "Ben beni güzel sevebilecek birini istiyorum." "Ama aradığın şey güzel sikebilecek biri."