*iyi okumalar
Kürşatağaoğlu: Ne yaptın
Doruk, kendini engelleyen herif ona mesaj attığında, ağlamaktan şişen gözlerine çaya bandırdığı peçeteyi bastırıyordu. Burnunu çekip, ekrandaki mesajı okudu. Sonra tekrar hıçkırıp ağlamaya başladı. Çok kötüydü, sabaha kadar ağlayabilirdi.
SexymanDoruk: Çok kötüyüm
Kürşat evin aşagısındaki parkta oturmuşken, en son sıkıntılı gözüken herifin ne yaptığı kafasına takıldığı için, ona yazmıştı. 'Kötüyüm' mesajıyla gerginleşti.
Kürşatağaoğlu: Bir şey mi yaptılar?
Doruk ikinci mesajı anlamayarak okurken, burnunu çekti.
SexymanDoruk: Kimler?
Kürşatagaoğlu: O iki piç
Doruk, neden bahsettiğini kavrarken izlediği dram filmini durdurdu. Aşk tesadüfleri sever izliyordu. O filmi izleyen kimse, sona yaklaşırken iyi kalamazdı. O filmin her sahnesinde ağlayarak gözlerini mahvetmişti. Elindeki peçeteyi masadaki tabağın üstüne bırakıp cevap yazdı.
SexymanDoruk: Ne yapabilir onlar bana koçum? İyiyim şükür
Kürşat okuduğu mesajla kaşlarını çatıp, cevap verdi.
Kürşatağaoğlu: Kötüyüm dedin
SexymanDoruk: Dram filmi izliyorum. Duygusuz şerefsiz olmadığımdan da gözlerim işeyip duruyor
Kürşat, mesajı okurken dudakları kıvrılmıştı. Kendisi bile bu kıvrılmanın farkında değildi. Okuduğu mesajla rahatladığını da farketmemişti.
Kürşatağaoğlu: Fazla izleyip üzme kendini
Doruk, filmi bırakmış mesaj bekler halde telefonu tutuyordu. Dışardan kendini görse 'çok mu önemli iki cümle okumak mal' diye dalga geçerdi. Okuduğu mesaj onda da tebessüm yayılmasını sağlamıştı.
SexymanDoruk: Geçer birazdan zaten
Kürşatağaoğlu: En son sıkıntılı gözüküyordun. Bir sorun varsa söyle bana. Hallederim.
Doruk "Ne alaka?" derken sesli düşünmüştü. En son 'ben semtin belalısıyım sen kimsin' temalı konuşma yaptıklarını hatırlıyordu. Şimdi yazdığı şeyi çok alakasız bulmuştu. Üstelik sıkıntısını kendi halletmişti. Rüstem'in onu tehdit ettiği fotoğrafları çocuğa sakso çekip, spermlerini bilerek üstüne bulaştırdıkran sonra banyoya gönderdiğinde silmişti. Diğer piç, kendi odasında olduğundan işini oldukça kolay halletmişti. Fotoğrafları siler silmez de kaçmıştı. Kendi haline ağlayamadığından, dram filmi açıp ağlamaya karar vermişti. Doruk az önce sesli düşündüğü şeyi yazdı.
SexymanDoruk: Ne alaka?
Yazdığı mesaja cevap alamadı. Uzun süre görüldüde kaldıktan sonra kaşlarını çatıp, telefonu kenara bıraktı. Sonra tekrar filmine döndü. Az sonra kız, hayatını çocuğun hayatıyla birleştirecekti. Bu filmi defalarca izlemiş ve son dakikalarında hep aynı şekilde ağlamıştı.
'Bu garip bir veda olacak, çünkü aslında hep içimdesin
Ne kadar uzağa gitsem de, gittiğim her yerde benimlesin'Doruk, 'aşkı boşver takılalım' kafasında olsa bile, bu filmi ne zaman izlese aşktan kalbini bırakacak hale gelmeyi istiyordu. O istek filmin etkisi geçince gidiyordu. Film bitti, Doruk sümüklerini akıta akıta ağladı. Telefonunun ekranı parlayınca gözlerindeki yaşları sile sile açtı.
Kürşatağaoğlu: Yardımsever biriyim
SexymanDoruk: Ağzımı burnumu kırıp, yolda bırakınca farketmemiştim
Kürşatağaoğlu: Neydi senin felsefe? Senetler karşılıksız olmaz mıydı
SexymanDoruk: Başka bir felsefem daha var. Çok yazma aşık olursun
-görüldü-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sev Sevebilirsen (bxb)
RomanceTAMAMLANDI "Ben beni güzel sevebilecek birini istiyorum." "Ama aradığın şey güzel sikebilecek biri."