*İyi okumalar
Doruk , Zahit'le kampüste boş boş dolaşıyordu. Yanlarından geçen olmayınca, çaktırmadan ona Dokunan Zahit'le göz deviriyordu. Azdığını hareketlerinden anlamıştı. En son kötü sonlanan seks girişiminden sonra azgınlığı dinmişti. Bu yüzden Zahit'in boş çabası onun sikini kımıldatmıyordu.
Zahit ona biraz daha yaklaşıp "Bize mi geçsek?" dediğinde, Doruk kaşlarını kaldırdı.
Biri görür diye hem çaktırmadan ona yaklaşıp, hem de duyar diye fısıldıyordu. Normalde sikiştikten sonra yan yana durmaktan bile çekinirdi. Azgınlık, beyinle değil sikle düşündürttüğünden Zahit'in göt korkusu da geride kalmıştı.
Doruk "Eve geçip uyuyacağım, vizeler beni yordu." dedi.
Bu hafta sınavlar üst üste ona girmişti. Belki bu yüzden de azgınlığı gitmiş olabilirdi. Sikilmişliği dibine kadar hissediyordu.
Zahit'in asılan suratına yan gözle bakıp, görmezden geldi. Onu siktikten sonra, yarrak görmüş orospu gibi koşarak gidiyordu. Biraz da Doruk onu sik gibi bırakabilirdi. Eğer zevk almasa, onunla birden fazla kez yatmazdı bile.
Zahit "Senin modun mu yok?" deyince "Azgınlığım yok." dedi.
Zahit kızarırken, öksürmüştü.
Ikisini kolları arasına alan Uğurcan "Ooo siz hala gitmediniz mi?" dedi.
Doruk, çakıştığı diğer arkadaşı da gelince, güzel couple diye düşündü. Burdan grup çıksa, sırıtmazdı.
"Gidiyorduk tam. İlk ben ayrılıyorum, görüşürüz."
Uğurcan'ın kolunun altından çıkıp, kampüsün dışındaki otobüs durağına ilerledi. Arkasından 'görüşürüz' diyen arkadaşlarına da el hareketi yapmıştı. Durağa geldikten sonra, otobüsün gelme dakikasına baktı. Ardından telefonunu çıkardı. Onlarca mesaj vardı ama istediği kişiden mesaj yoktu.
Doruk, Kürşat ona yardım ettikten sonra etkilenmişti. Buna kendi de inanamıyordu. Birden, herif gözüne fazla havalı gelmişti. Bu da birkaç ıslak rüyayı beraberinde getirmişti. Saçmaydı, tipim bile değil diye düşünüyordu ama olmuştu işte. Ona yazmak için bahanesi olmadığından, boş boş mesaj kısmına girip bakıyordu. Önceden nasıl oluyordu da mesajlaşıyorlardı? Kürşat ona 'selam' yazsa sorgulamadan muhabbete girerdi. Tam o ruh halindeydi. Beklediği mesaj gelmedi. Eve gidip, uyuyana kadar da onun dışındaki herkes halini hatrını sordu. Doruk uyuyana kadar, birkac kez daha mesaj kısmına girdi. Kendine sövüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sev Sevebilirsen (bxb)
RomanceTAMAMLANDI "Ben beni güzel sevebilecek birini istiyorum." "Ama aradığın şey güzel sikebilecek biri."