9

15K 1K 154
                                    

*iyi okumalar

SexymanDoruk: Sakinleştin mi koçum?

Kürşatağaoğlu: Lan sen bela mısın?

SexymanDoruk: Soruya soruyla karşılık verilmez. Cevabımı alayım.

Kürşatağaoğlu: Sen yazana kadar sakindim Doruk

SexymanDoruk: O zaman iyi ki yazmışım. Neyse, aklıma beni nerden bulduğun takıldı.  Söyle de kaynağı sikeyim

Kürşat, yorgun bedeniyle yatağında uzanırken, sadece arkadaşlarının attığı komik videoları izlemek istemişti. Doruk'un attığı mesaja yanlışlıkla tıkladıktan sonra, cevap vermek zorunda kalmıştı. Aklına onun yanına gelmeden önce, gittiği yatalak ziyareti geldi. Yatalak olan Ensar ve başında refakatçi olan Rüstem'le ufak bir konuşması olmuştu. Onlara Doruk'u nerde bulacağını sormuştu ama Rüstem onunla çok az konuştuğunu ve fikri olmadığını söylemişti. Biraz silkelendikten sonra 'Kadıköy cia kafede ve beşiktaş kütüphanesine çok sık gittiğini söglemişti' demişti. Kürşat ilk kafeye sonra da kütüphaneye giderek aradığını bulmuştu. Doruk'a bunu söylemeye gerek duymadı.

Kürşatağaoğlu: Orospunun yerini bilen çok olur

Doruk, kuzeninin omzuna kafasını koyarken "Oha, yediğim lafa bak!" dedi.

Eren onun gösterdiği ekrandan mesaja baktıktan sonra "çocukları ziyaret ederken zorlanmasın diye yaz." deyip, sevgilisiyle gidecekleri tatil yerini konuşmaya devam etti.

SexymanDoruk: Çocukları ziyaret ederken zorlanmasın diye, biliyorum. Zorlandın mı?

Kürşatağaoğlu: Doruk bana ev adresini öğrendirip, yarım bıraktığım işi tamamlatma

Doruk ekranı tekrar kuzenine çevirince, kafası omzundan itilmişti. Eren, her zaman ciddiyetsiz ama mal olmayan kuzenine "Sen bu çocuğa niye hala yazıyorsun?" diye sordu. Doruk, ona her şeyi anlatmıştı.

"Merak ettim."

"Çocuğu beğendin değil mi?"

Doruk kızarırken "Ne alakası var kuzen" deyip 'tesüf ederim' der gibi ona bakmaya başladı. Doruk'un Kürşat'ı beğendiği falan yoktu. Her şeyden önce o baby face ve kas yarması sevenlerdendi. Kürşat'ın sakalları ona uymuyordu. Üstelik, şiddetle başlayan hazlar şiddetle son bulur diye bir söz vardı.

Eren "Tamam, inandım." deyince, Doruk "İstediğini düşün." diye homurdanıp odasına gitti. Kürşat onu eliyle koymuş gibi bulmuştu. Bu yüzden meraklı olması çok doğaldı.

SexymanDoruk: Kimden öğrendin söyle, seni tekrar engelleyeyim.

Kürşatağaoğlu: Artık engellemeyi biliyorum.

SexymanDoruk: Ne?

-bu kullanıcı bulunamadı-

Sev Sevebilirsen (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin