*iyi okumalar 🖤
Doruk bacakları arasında ona sertçe penisini bastıran sevgilisini, kalçalarını oynatarak hissediyordu.
Kürşat boynunu eme eme piercingine geldi. Kıyafetin deliğinden meme ucundaki piercingi dişleri arasında çekiştirdi. Doruk acıyla inleyip, kalçalarını kaldırdı.
Kürşat kızaran meme ucunu emerken, Doruk onun saçlarını okşuyordu.
"Imm"
Doruk dudaklarını ısırınca, Kürşat'ta meme ucunu ısırıp öpe öpe aşağlara indi.
Dikleşip kendi bosxerını çıkarırken Doruk'a baktı. Üstündeki kıyafetle tahrik edici gözüküyordu. Dağılmış kumral saçları, kehribar gözleri ve kızarmış dudaklarıyla çok güzeldi. Her bir zerresi tahrik ediciydi.
Kürşat "Bununla mı geldin?" deyince, Doruk dikleşerek üstündekini hızla çıkarıp kenara attı.
"Tek bir saniye duraklamanı istemiyorum."
Kürşat yutkunup kızarık dudaklara dudaklarını bastırdı. Birlikte tekrar yatağa düşerlerken, Kürşat ellerini Doruk'un boxerına attı. Onu da çıkarıp kendinkinin yanına fırlattı.
Doruk nefes almak için, Kürşat'tan ayrıldı. Kalçalarının arasında deliğini zorlayan penisi, onu feci etkiliyordu. Poposunu döndürerek, penisin deliği çevresinde hareket etmesini sağladı. Deliği de özlemle açılıp kapanıyordu.
Kürşat tekrar Doruk'un boynuna gömüldü. Kendini oma bastırırken çıplak kalan memelerini daha iştahlı emmeye başladı. Parmakları da Doruk'un deliğini buldu.
Doruk, içine giren parmaklarla irkildi. Kürşat'ın saçlarına asılıp derince inledi. Neredeyse 1 aydır deliğine dokunulmamıştı.
Kürşat parmaklarının çevresindeki sıkılıkla yutkunup, dilini piercinge'in halkasına geçirip çekiştirdi. Parmaklarıyla da makas hareketi yapmaya başladı.
Doruk bacaklarını Kürşat'ın beline sardı. Kürşat onun göğsünü ve karnını emdikten sonra parmaklarını çekmişti. Doruk daha büyük bir şeylerin geleceğinin bilincinde heyecanla iç çekti. Kürşat bacaklarını itip, aşağı kayarken gözleri irileşti. Onu yalayacaktı!
Kürşat yuvarlak kalçaları kaldırıp, ayırdı. Açılıp kapanan tatlı deliğe bakıp penisini sıvazladı.
"İçine girmem için sabırsızsın."
Doruk dudağını ısırıp, kalçalarını oynattı.
"Sik beni, dilinle"
Kürşat açılan deliğe dilini soktuğu an Doruk çığlık attı. Duvarlarını okşayan yumuşak, sıcak dil dayanılmazdı. Doruk kalçalarını hareket ettirirken yediği şaplakla inledi.
Kürşat, küçük deliği diliyle zorlarken duyduğu inlemelere dayanamıyordu. Dilini sevgilisinin içinde çevirdi. Çıkardığı an kasılan deliğe tükürüp üç parmağını birden soktu. Doruk tekrar çığlık atmıştı.
"Demek sert istiyorsun"
Doruk kafasını sallayıp "Hadi" dedi.
"Krem kullanmayacağım. Kuru kuru sikeceğim deliğini."
Doruk tekrar kafasını salladı. İçindeki parmaklar hareket ederken "Ah" diye inledi.
Kürşat parmaklarıyla onun duvarlarını okşarken, bacağını kaldırıp omzuna koydu. Bileğini öpüp parmaklarını içinden çekti. Penisini deliğe hizalayıp, bacağını iyice kaldırarak sertçe içine gömüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sev Sevebilirsen (bxb)
RomanceTAMAMLANDI "Ben beni güzel sevebilecek birini istiyorum." "Ama aradığın şey güzel sikebilecek biri."