3

24.6K 1.1K 179
                                    

*İyi okumalar

SexymanDoruk: Kardeş bir baksana

SexymanDoruk: Dün benim kafa gitmiş baya. Seni engelledikten sonra engeli açıp sana bir sürü fotoğraf yollamışım.

SexymanDoruk: Sen de maşallah hepsini tek tek açmışsın

SexymanDoruk: Kutsal soruyu soruyorum. Ben sana neyin fotoğrafını attım?

Doruk, galerisinde dün çekildiği fotoğraflara bakarken tırnaklarını yiyordu. Çıplak şekilde, aynanın karşısında deliğini parmaklarken çekildiği fotoğrafları, çekildiği kafayı sikmek istiyordu. Yıllardır gizlediği eşcinselliği, sarhoş anında ulusa haykırmadığı için kendini şanslı sayıyordu ama eğer Kürşat adlı mağara hayvanına attığı fotoğraflar bunlar gibiyse öldüğünün resmiydi. O fotoğrafları kendisinden göremediği için sormak zorunda kalmıştı. Kürşat, attığı her fotoğrafı görmesine rağmen dün başka bir şey yazmamıştı. Mesaj gelince heyecanla, bildirime tıkladı.

Kürşatağaoğlu: Etrafı çekip atmışsın

Rahatlarken "Şeytanın bol neyse ki Doruk" diye kendini avuttu.

SexymanDoruk: Ortam görmüşsündür. Rica ederim ❤

Mesajına görüldü yiyince, umursamadan mesaj kısmından çıktı. Anlık merakla, siyah bir fotoğraftan ne olduğu belli olmayan tipin profiline girdi. 0 gönderi, 0 hikaye, 0 etiketle tam bir hayalkıriklığıydı. Profil resmindeki fotoğrafta görünmeyecek kadar karanlıktı. Utanmadan ekran resmi çekip, büyüte büyüte bakmıştı.

Sev Sevebilirsen (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin