*iyi okumalar
Aslanım: İki gündür burdan engelleyecek misin diye bekledim
Aslanım: İnstagramdan engelleyip burdan engellemediğine göre bilmiyorsun
Aslanım: Umarım öğrenmezsin
Kürdom: Hangi cesaretle bana yazıyorsun lan sen
Aslanım: İki gün geçti. Gerginliğinde mi geçse acaba?
Kürdom: Doruk delirtme beni
Aslanım: Of
Aslanım: Delirip yanıma gelip agzımı burnumu kırsan keşke
Aslanım: En azından seni görmüş olurum
Kürdom: Lan sen mal mısın
Aslanım: Hakaretlerin kalbimi sızlatıyor ama en azından cevap veriyorsun
-görüldü-
Aslanım: Kırıldım, parçalandım
Kürdom: Ne istiyorsun?
Aslanım: -Fotoğraf-
Aslanım: Seni
Kürşat arkadaşlarının yanından uzaklaşırken fotoğrafı açtı. Doruk'un kalçasını ayırarak deliğini gösterdiği fotoğrafla yutkunup, hızla fotoğraftan çıktı. Hem sinirlenmiş hem de... ikincisini itiraf edememişti. Hem ilki daha baskındı. Doruk'un bu tarz fotoğrafları sürekli birilerine attığını düşünüp kuduruyordu.
Kürdom: Lağımdan etkilenmem
-Görüldü.-
Doruk'un beklediği tepki kesinlikle bu değildi. İkisi de erkekti ve çoğu erkekler delik olsun yeter derdindeydi. Hetero olsalar bile, dertleri aynıydı. Doruk, Kürşat'ın kendine yaptığı 'lağım' benzetmesiyle öfkelendi. Biraz da kırılmış hissetmişti. Bunu belli etmeyecekti. Lağım dediği deliğe girmek için çıldırmasını istiyordu. İlk kırıklıktan, kendini salamazdı.
Aslanım: Sen bu kadar dar lağım gördün mü?
Aslanım: -Video-
Doruk, kendini parmaklarken inlediği videoyu Kürşat'a attı. Kürşat, gelen bildirime tıklamadan etrafı kontrol etti. Arkadaşlarından biraz daha uzaklaştı. Ne göreceğini biliyordu ama yine de videoyu açmadan edemedi. Doruk deliğinde parmaklarını gezdirirken, dudağını emiyordu. Parmağını deliğine iter itmez, dudakları açılıp inledi. Kalçalarını kaldırıp, ikinci parmağını da içine yollarken çığlık attı.
Kürşat, biten videoyla 'siktir' çekti. Uyarılan erkekliğine giden elini hızla çekip sesli "Siktir" dedi. Doruk, fena bir herifti. Kürşat bu fenalıkla başa etmekte zorlanacağını düşündü. Videoyu tekrar izlemesine engel olamadı. Bu sefer sesi biraz daha kısmıştı. Erkekliği daha da sertleşince, yutkundu. Doruk'un iki parmağı zor olan deliği onu tahrik ediyordu. Soğuk havada derince nefesler alarak, bu etkiden çıkmayı umdu. Şimdiye kadar, kendini geri çektiği ibnelik, onu içine çekecek birini yollamıştı. Kürşat, erkeklerden etkilendiğini bilse bile bunu hep gizlemişti. Şimdi önünde gizleyemeceği kadar büyük bir sertlik vardı.
Kürdom: Eski video herhalde. Bu halin kalmamıştır. Attığın herkesin altına girdiğini düşünürsek
Aslanım: Senin de altına girmek istiyorum
Kürşat sinirle sakallarını sıvazladı. Doruk'un inkar bile etmemesi, onu çıldırtıyordu. Keşke bu güzel herifin karakteri de güzel olsaydı. Kürşat belki o zaman...kafasını iki yana salladı. Saçmalıyordu. Wptan engellemeyi Hamdi'ye sormayı aklına not edip, eve ilerlemeye başladı. Ona sinyal çakan, alt taraflarının sinyalini kesmesi lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sev Sevebilirsen (bxb)
RomanceTAMAMLANDI "Ben beni güzel sevebilecek birini istiyorum." "Ama aradığın şey güzel sikebilecek biri."