Vettem egy új telefont és lett egy új számom is. Jim elég gyakran keresett, ami kicsit idegesítő volt, de szerencsére Koráról sosem beszélt.
Még mindig haragudtam rá, és azt hiszem ez már nem is fog változni. Próbáltam elfoglalni magam illetve a hiányérzetet kitölteni, ami a szakítás óta tátongott bennem. Felváltva rúgtam be Johnnal meg a srácokkal, akiket a biliárd szalonban ismertem meg. Egyszer még Evával is találkoztam, csak azért, mert tudtam, hogy az fájna neki.
Mindenki azt hitte azért szakítottunk, mert Kora nem feküdt le velem, én meg nem világosítottam fel senkit az eredeti okról, ez így sokkal könnyebb volt nekem.
Csak ritkán futottunk össze a suliban, de ez is pont elég volt, mert akárhányszor láttam az kiborított. Eszembe juttatta, hogy milyen jó is lehetett volna és, hogy most megint mennyire szar minden.
A szünet sok problémámat oldotta meg és egyben újakat teremtett. Például rohadtul untam, hogy amíg otthon dekkoltam vagy Tim, vagy Noel faggatott, hogy mi lett velünk és hogy megint miért vagyok seggfej. Mert ez vagyok én… Jobb, ha hozzászoknak!
A suli buli elvetélt ötlet volt, azzal is csak őt akartam bántani, ahogy elrohant azt hiszem sikerült. Azért elviszem Evát, aztán úgyis Johnékhoz megyünk, ott meg majd azt csináljuk, amit mostanában sokszor, vedelünk.
Evával a sulinál találkoztunk, rendesen kicsípte magát, feszülős mini szoknya volt rajta meg hosszú magassarkú csizma. Jó segge volt benne, a combjai is tetszettek. Miután a kabát is lekerült az összhatás elég mutatós volt. Hosszú szőke haj, nagy kerek mellek, vékony derék mondjuk, hogy nem volt ellenemre a látvány.
- Ha gáz lesz, lelépünk.- közöltem.
- Ha nem gáz, akkor is leléphetünk. – mondta és egy elég sokat mondó pillantással nézett rám.
Azta kurva… Ez a csaj nem kertel!
A rendezvény teremben asztalok álltak, meg volt egy Dj, aki elég vegyes zenét nyomott, nem igazán volt az én ízlésem, de nagyjából leszartam, táncolni biztos nem fogok.
- Na bejön a sulibuli? – néztem a szőkeségre.
- Eddig nem vagyok lenyűgözve. – közölte majd megfogta a kezem és egy asztalhoz húzott.
- Miért nálatok milyenek voltak ezek a bulik?
- Kezdetnek berúgtunk egy pubban… Utána már élvezhető volt. De Korának igaza volt, a lényeg a társaság volt…
A neve hallatán lefagytam.
- Bocs, basszus, nem kellett volna felhoznom!
- Leszarom… - feleltem unottan, de azért nem teljesen így volt.
- Tényleg nem érdekel már?- kérdezett rá.
- Vele vagyok itt?- kérdeztem élesen.
- Hát vele biztos nem, mert ő Adammel van. – mondta csevegve.
- Kora, Adammel van? – kérdeztem és éreztem, a feszültséget a tenyeremben, ahogy kúszik az alkaromba. Igyekeztem nem túl meglepett hangnemet megütni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Itt várlak
RomansaIsmeritek azt az érzést, amikor életetek legjobb nyarán találkoztok életetek legjobb pasijával? Aztán a nagy egymásra találás, a romantikus esti séták a tengerparton, az elsuttogott semmiségek, a szerelmes pillantások... 18+