Chapter 18: Nafsu, Amarah dan Hati

11K 59 0
                                    

***matured content***

Sebuah motosikal ditunggang dengan laju, dia langsung tidak menghiraukan lampu isyarat yang menunjukkan lampu merah. Cemburu dan marah lelaki itu membuatkan dia memandu secara bahaya. Apabila dia tiba dirumahnya dia terus meninggalkan kunci motosikal rakan serumahnya, dia terus masuk kebiliknya tanpa menegur rakan serumahnya.

"Apasal si Aiman tu?" tanya Zam yang merupakan rakan serumah Aiman.

"Orang masalah girlfriend macam tu la. Cemburu tak kena tempat" kata Wan yang mula penat dengan Aiman yang tidak mahu mendengar nasihatnya.

"Cemburu?" tanya Zam.

"Ye lah, Girlfriend dia dapat kerja lagi bagus dari dia. Terus cemburu. Terus tuduh gf ada orang baru la bagai" kata Wan. Zam hanya ketawa mendengar cerita Wan mengenai Aiman. Aiman tiba – tiba keluar dari biliknya memakai tuala dan terus menuju kebilik air. Lepas selesai mandi Aiman terus bersiap dan kembali keluar.

"Kau nak pergi mana Aiman? Kau dah solat Aiman?" tanya Wan

"Adalah. Aku ada hal" kata Aiman yang terus keluar dengan keretanya menuju entah kemana.

Manakala sebuah kereta lagi dipandu dengan rasa geram. Kereta tersebut terus memasuki ke kawasan apartment yang agak elite. Dia marah kerana kini kedudukan dia terancam kerana disisi Iskandar ada wanita lain yang cuba mencuri Iskandar darinya.

"Tak guna punya perempuan, fuck, celaka, sial, tak guna, betina sial" itu yang diratibkan Eliza didalam hatinya. Dia terus naik ke tingkat apartmentnya dan terus menuju ke rumahnya. Eliza membuka pintu rumahnya dan ia disambut dengan bunyi erangan lucah.

"AHHHHHHHHH...!!!" erang seorang wanita yang dahaga minta dipuaskan. Eliza cepat – cepat menutup pintu apartmentnya kerana gadis tersebut bersama pasangannya sedang bertarung di ruang tamu. Itu merupakan pandangan biasa buat Eliza. Pengurusnya Zufa seringkali bersama pasangannya melakukan hubungan badan dimana sahaja mereka mahu.

Lelaki itu memusingkan Zufa supaya terbaring dan menghenjut Zufa selaju – lajunya. Bunyi peha lelaki yang bertembung dengan peha wanita tersebut menghasilkan bunyi lucah.

'Ah... Ah... Ah... B... Laju lagi B... Sedap B... Ummhhh..." kata Zufa. Eliza yang sedang berada di dapur jelas melihat senjata lelaki itu keluar masuk kedalam lubang nikmat Zufa yang becak. Tanpa Eliza sedari ruang wanitanya juga basah keghairahan. Eliza yang makin keghairahan menuju masuk kebiliknya dan mula berbogel. Dia mula bermain dengan dirinya sendiri dengan membayang Iskandar sedang mengusap lembah nikmatnya.

"Huh...Mmmhhh... Is... I nak you" kata Eliza pada dirinya sendiri. Iskandar berada di depan matanya berbogel tanpa pakaian. Iskandar mula meramas dan menyedut buah dada Eliza.

"Is... Is... Sedap sayang sedut" kata Eliza. Iskandar tersenyum, dia mula mengosok senjatanya di celah lembah Eliza. Eliza mendesah kesedapan menaikan nafsu syahwatnya. Eliza yang kesedapan meluaskan kakinya dan mengangkang seluas mungkin agar Iskandar dapat memasukkan senjatanya. Iskandar yang tersenyum menikam Eliza sedalam yang mungkin.

"Uhhhhhhhhhhhhhhh..." Eliza menikmati senjata Iskandar yang menerokai rongga nikmatnya. Eliza ternganga melepaskan nafsunya. Iskandar mula melajukan gerakan keluar masuknya.

"Is... I want you to fuck me hard" kata Eliza sambil menikmati tujahan dari Iskandar. Iskandar hanya tersenyum dan melajukan henjutannya hingga membuatkan Eliza makin galak hingga terangkat – angkat punggungnya menikmati Iskandar yang makin buas.

Eliza makin tidak tertahan dan melepaskan air nikmatnya sebanyak yang mungkin.

"Uuuuuugggggggghhhhhhh" erang Eliza apabila memancutkan air nikmatnya. Hilang marah dia tadi. Apa yang Eliza rasa sekarang hanya kesedapan yang dilakukannya sendiri sambil membayangkan Iskandar menghenjutnya. Eliza berbaring kepuasan dan mula berfikir yang dia perlu buat apa sahaja untuk menjadikan Iskandar miliknya. Tanpa Eliza sedari ada dua pasang mata sedang melihat Eliza mencapai kepuasan dan mereka berdua tersenyum melihat Eliza bagai betina yang dahagakan lelaki dan perlu dipuaskan.

Kau PengakhirankuTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang