Chapter 19: Perempuan Itu

8K 61 0
                                    

**** matured content ****

Eliza rasa tidak senang dengan apa yang dilihatnya pada hujung minggu baru – baru ini. Hatinya bertanya siapakah gadis yang Iskandar melawat. Walaupun dia hanya melihat dari luar perkarangan apartment gadis tersebut. Dia cuba menangkap gambar gadis itu, apabila di zoom gambarnya agak kabur. Sepanjang dia di lokasi dia tidak dapat focus dengan lakonannya.

"CUT!!!" suara pengarah memenuhi set lakonan tersebut.

"Kenapa Eliza? Teruk sangat hari ni?" tanya Pengarah tersebut. Tiada jawapan dari Eliza.

"Better you rehat dulu. Ok semua take 30" kata pengarah tersebut. Eliza terus pergi kearah Alphard miliknya sambil diikuti Zufa.

"Kau kenapa Eliza? Teruk sangat performance kau hari ni?" tanya Zufa.

"Itulah kau masa aku balik semalam asyik nak menyedap je. Aku tengah stress pun kau tak ambil tahu." Kata Eliza.

"Macam mana aku nak tanya. Kau pun tengah sedap main jari. Kalau kau nak betul – betul sedap kena la dengan sosej hidup, baru lupa semua masalah" Kata Zufa tersengih.

"Kau tak perasan si Norman beria – ria betul dengan kau. Kau pula tak seberapa dengan dia. Macam mana nak dapat chemistry" kata Zufa.

"Kepala aku tengah kacau. Aku kena buat something pasal si Is tu" kata Eliza

"Kenapa? Dia ada perempuan lain?" tanya Zufa. Eliza tiada jawapan.

"Alah jangan risau nanti aku cari siapa budak tu. Kau jangan risaulah. Yang penting sekarang kau kena cari chemistry dengan si Norman tu" tambah Zufa lagi.

"Yang lagi penting sekarang kau kena pujuk Abang Director. Jangan bagi dia marah. Pujuk dia ye" kata Zufa, lalu dia keluar dari Alphard milik Eliza itu. Tiba – tiba pintu keretanya diketuk, Director Eliza yang membuka pintu tersebut. Dia masuk dan menutup pintu kereta tersebut dan menguncinya.

"Kenapa Eliza? Kenapa tak boleh focus hari ni?" kata lelaki itu sambil mengusap bahu Eliza dengan lembut.

"Tak ada Abang. Banyak fikir bukan – bukan sekarang ni" kata Eliza tersenyum

"Abang tolong hilangkan stress Eliza ye." Kata Lelaki itu mula mengurut bahu Eliza dan mula turun ke belakang. Eliza tahu apa yang perlu dilakukannya. Dia mula menyandarkan badannya ke badan lelaki tersebut. Lelaki itu terus mengambil kesempatan membawa tangannya masuk ke celah ketiak Eliza dan melalukan jarinya di atas buah dada Eliza yang masih dibungkus blouse dan bra.

"Abang nak apa sebenarnya" tanya Eliza tersenyum. Senyuman Eliza membuatkan senjata lelaki itu makin menegang. Lelaki itu melihat kearah buah dada Eliza.

"Abang nak tu" kata lelaki itu sambil memuncungkan mulutnya kearah buah dada Eliza. Eliza tersenyum

"Kalau Abang mahu. Abang kena la buka" kata Eliza tersenyum mengoda pada lelaki itu. Lelaki itu begitu teruja dan mula menanggalkan butang blouse Eliza satu persatu dan mendedahkan buah dada besar Eliza yang dibaluti bra berwarna krim. Lelaki itu mula meramas lembut buah dada Eliza.

"Sedapnya Abang ramas... Mmmmhhhhh" goda Eliza. Mendengar kata – kata Eliza membuatkan lelaki itu menolak bra yang dipakai Eliza dan mula menguis -nguis putting Eliza yang mula mengeras dan menegang. Lelaki itu mula hilang sabar dan mula menyedut putting Eliza.

"Mmmmhhhh... Sedapnya tetek Eliza" kata lelaki itu. Ramasannya makin kuat dan hisapannya juga membuatkan Eliza mendesah.

"Abang... Sedap Abang hisap... Mmmmmhhh" desah Eliza yang mula mengusap rambut Pengarahnya yang begitu berselera menikmati buah lazat didepan mata. Sebelah kiri disedut, manakala disebelah kanan diramas – ramas penuh nikmat. Hampir 20 minit buah dada Eliza dilakukan semahu – mahunya oleh Pengarah tersebut.

"Eliza boleh Abang nak ni?" pinta Pengarah tersebut sambil menyentuh lembut di celahan kaki Eliza.

"Yang ini tak boleh Abang. Kalau Abang nak Eliza cum kan Abang. Abang buka la seluar" kata Eliza mengoda. Setiap kali permintaan orang berpengaruh dalam industry ingin melakukakan hubungam seks dengannya, dia akan menolak dengan melancapkan orang yang berkeinginankan tubuhnya.

"Ala Eliza... Boleh la. Abang tak masuk. Abang usap sampai Eliza puas saja" kata Pengarah tersebut sambil merayu dan kembali menyedut buah dada Eliza dengan bersungguh – sungguh.

"Ahh... Abang. Tak nak Eliza malu" katanya dengan penuh gedik sambil mendesah kesedapan. Lelaki itu makin buas menghisap dan menjilat buah dada Eliza. Pada masa yang sama tangan lelaki itu mula menjalar ke celah kaki Eliza yang berskirt. Lelaki itu makin galak menyedut dan menghisap manakala tangannya menarik skirt ke atas mendedahkan g-string yang dipakai Eliza. Sentuhan pertama Pengarah tersebut membuatkan Eliza makin kegelian

"Abang buka la... Tak adil macam ni" kata Eliza mengoda, lelaki tersengih mendengar kata Eliza. Lelaki itu mula menanggalkan seluarnya dan mengeluarkan senjatanya. Tangan Eliza merocoh perlahan – lahan di batang lelaki tersebut. Jari lelaki itu mula menggentel dicelah kelangkang membuatkan Eliza kegelian dan keghairahan.

"Abang geli... Ummmhh" desah Eliza gedik. Pengarah tersebut makin ligat dengan permainan jarinya, jarinya digentel -gentel dibahagia bawah Eliza, manakala Eliza mengocok batang lelaki itu makin laju.

"Uish... Eliza sedap you handjob." Kata Pengarah tersebut. Pada masa sama dia berusaha menyedut putting dada Eliza, dia juga sempat mengentel dengan giginya.

"Ahhhh... Abang sedapnya" kata Eliza sambil mendesah. Tangan Eliza terus merocoh dengan laju.

"Eliza... Abang nak cum" kata Pengarah tersebut. Jari Pengarah itu juga membuatkan Eliza makin tidak tertahan.

"Abang... nak lepas" desah Eliza yang makin mengeletar kesedapan.

"Yes. Baby cum baby" kata Pengarah tersebut memberi galakan pada Eliza.

"Abang... Uuugghhhh" erang Eliza melepaskan kenikmatannya.

"Yes Baby... Abang cum." Kata lelaki itu sambil memancut beberapa das air nikmatnya di betis Eliza. Kedua -dua mereka mendapat kepuasan dan tersenyum kearah masing – masing.

"Eliza boyfriend you tak marah kita main macam ni?" tanya Pengarah tersebut.

"Kita bukan having seks pun. Kita geli -geli je." Balas Eliza. Pengarah itu ketawa mendengar jawapan Eliza.

"So boleh kita sambung shooting atau you nak balik dulu?" tanya Pengarah tersebut.

"Sambung esok jelah Abang. Abang punya banyak sangat nak kena cuci" kata Eliza tersenyum. Pengarah tersebut datang rapat pada Eliza dia meramas dada Eliza dan mencium beberapa kali di buah dada Eliza.

"Okey you balik bersihkan diri ye" kata lelaki itu membetulkan seluarnya dan keluar dari kereta Eliza tanpa pengetahuan crew dan dia terus menuju kearah Zufa, dia tersenyum penuh kepuasan.

"Terima kasih daun keladi" kata Pengarah tersebut kepada Zufa.

"Puas ke?" tanya Zufa lelaki itu mengangguk tersenyum sambil menyerahkan sesuatu kepada Zufa

"Balik la dulu. Esok shooting sambung" kata Pengarah tersebut lalu meninggalkan Zufa, selepas Pengarah tersebut agak jauh dari Zufa, seorang lelaki mendekati Zufa.

"Owh ini rupanya kerja korang berdua?" kata satu suara dari belakang Zufa.

"Kerja apa? Mana ada aku buat apa" kata Zufa melihat lelaki itu. Lelaki itu terus membuka telefonnya dan menunjukkan pada Zufa apa yang dirakamnya sambil tersenyum nakal kearah Zufa. Zufa mula rasa serba salah.

"Jual mahal dengan aku. Padahal melayan orangberpengaruh dalam industry rupanya. Tapi rugi la kalau setakat macam ni sahaja.Kalau kau sudi, aku ada perancangan besar untuk kau. Kalau kau nak lah?" lelakiitu tersenyum, Zufa pula seperti berfikir.

Kau PengakhirankuTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang