Chapter 32: Paksa Tetapi Rela

9.8K 62 4
                                    

****matured content****

Latihan Eliza dan Norman berterusan hingga menginjak ke tengah hari. Zufa pula telah lama keluar dari bilik dan pergi berjumpa dengan kekasihnya entah dimana. Eliza dan Norman berehat seketika, sepanjang latihan tersebut Norman melihat Eliza seperti membogelkan Eliza didepan matanya. Pakaian yang dipakai untuk mengoda Iskandar kini dijadikan bahan pertunjukan untuk Norman.

"You lapar tak?" tanya Norman

"Boleh la kalau nak makan sambil rehat kejap" balas Eliza. Norman terus menelefon call service dan mula memesan makanan untuk mereka berdua. Eliza terus bangun dan menuju ke tandas untuk menunaikan hajatnya.Setelah seketika dia keluar dari bilik air dan melihat makanan sudah terhidang.

"Makanlah dulu? Nanti kita sambung balik" kata Norman sambil menyuapkan makanannya. Eliza terus makan makanan tersedia. Eliza mengahabiskan makanan dan jus orange.

"Eliza... I ada rahsia nak bagitau you" kata Norman.

"Apa bagitahu ja la" kata Eliza.

"You tahukan ramai buat you jadi modal melancap... Tn Director kita pun selalu berimaginasikan you" kata Norman. Eliza hanya tersenyum kerana dia dan Pengarahnya lebih dahsyat daripada imaginasi yang dikatakan Norman (refer chapter 19)

"Kau tahukan..." kata Norman.

"Tahu... IG aku pun ramai dah cakap macam tu" kata Eliza.

"I pun selalu bayangkan you, sekarang ni pun dah keras sangat" kata Norman tersengih sambil menunjukkan bonjolan yang ada diseluarnya. Nafas Eliza makin bernafsu melihat bonjolan di seluar Norman yang mula mengosok perlahan – lahan senjatanya.

"Bila I melancap, I imagine you... I akan pasang video blue dan imagine you main dengan I" kata Norman lagi.

"You imagine macam mana?" tanya Eliza sambil nafsu wanitanya makin bergejolak.

"Of course, I imagine kiss you seluruh body you... Especially you punya tetek" kata Norman yang semakin kuat usapan di celah kelangkangnya. Eliza nafsunya bagai meminta – meminta perlu dipuaskan.

"Lagi?" tanya Eliza pada masa yang sama kakinya mula mengepit dan mengesel – gesel celahan pantatnya.

"I fuck you sampai you mengerang... I henjut you sampai I pancut" kata Norman. Ceritanya membuat Eliza begitu ghairah. Norman tahu umpannya mula mengena. Dia bangun dari kerusinya dan bergerak menuju dekat dengan Eliza.

"Eliza... I sangap ni... I nak you boleh?" tanya Norman sambil mengesel bonjolannya ke bahu Eliza

"No fucking..." kata Eliza yang bagai dikawal oleh kehendak nafsunya. Norman tersenyum dan mengambil tangan Eliza dan meletakkan dibonjolan seluarnya dan membiarkan Eliza mengosok bonjolan tersebut. Norman yang berdiri didepannya mula mengusap buah dada Eliza dengan jarinya.

"I nak tengok tetek you?" pinta Norman. Hari itu Eliza memakai Tube Top berwarna merah mendedahkan lurahnya untuk mengoda Iskandar tetapi bakal dinikmati oleh Norman.

"You buka dulu seluar you" kata Eliza makin ghairah, entah kenapa ketika itu dia tersangat bernafsu. Norman terus menanggalkan seluarnya. Seluar dalam berwarna biru melindungi bonjolan yang makin mengeras. Eliza terus mengusap bonjolan tersebut, manakala Norman terus menarik tube merah yang dipakai Eliza dan mendedahkan buah dada montoknya yang dilindungi oleh strapless bra berwarna krim.

Norman terus melutut didepan Eliza yang duduk dikerusi dan Norman terus memeluk tubuh badan Eliza dan dia cuba mencari pin bra Eliza untuk dia tanggalkan. Norman yang dikenali sebagai Playboy cukup mahir menanggalkan bra wanita. Ketika itu terdedahlah buah dada Eliza dipersembahkan kepada Norman.

Kau PengakhirankuTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang