****** explicit content*******
"Ahhhh.... Fuck... Abang sedap... Dalam lagi" desah wanita yang sedang di henjut buas oleh seorang lelaki.
"Eliza... I suka dengan pantat you... sedap sangat" kata lelaki itu sambil terus menghenjut Eliza bertubi – tubi. Tangan lelaki itu meramas buah dada Eliza. Henjutannya makin laju.
"Eliza... I nak pancut Baby... "kata lelaki itu tanpa menunggu jawapan dari Eliza. Lelaki itu terus menarik batangnya dari vagina Eliza dan memancut di atas perut Eliza. Lelaki itu terus meniarap diatas Eliza. Lelaki itu tersenyum kepuasan sambil termengah – mengah, Eliza menolak lelaki itu dan terus bangun dan menuju kebilik air. Eliza terus masuk kedalam bilik mandi dan membuka pancuran air.
"Tak guna Norman... Bagi jantan pancut dulu... Tak sempat aku nak sampai" Eliza merengus didalam hati. Selepas mandi dia mengambil robe dan keluar lelaki itu masih terbaring tersenyum pada Eliza. Eliza terus memakai baju dan bersolek.
"Eliza you tak boleh tidur dengan I malam ni?" tanya lelaki itu mengharap.
"Dato... remember our agreement... 1 session 3 hours or pershot... Kalau I nak lebih tu lain" kata Eliza.
"Alah you pun sedap dengan I... You punya merengek tadi" kata Dato itu tersengih
"Dato... El nak cakap sikit... Improve your performance... El langsung tak sampai sebenarnya" kata Eliza membuatkan lelaki itu tergamam. Eliza terus pergi kepintu dan meninggalkan lelaki tersebut yang tergumam dengan kata Eliza.
Eliza terus turun ke lobby pada masa yang sama dia sempat melayan peminatnya dengan memberikan tandatangan sebagai cenderahati. Dia terus menuju ke arah restoran dimana Zufa dan Norman sedang menunggu.
"Amacam best tak?" tanya Norman. Eliza, mencebik wajahnya meluat dengan Norman.
"Kau ingat aku suka buat kerja macam ni" kata Eliza marahnya ada pada Norman.
Pada hari pertama apabila Eliza terlibat dengan aktiviti seperti itu, sememangnya dia begitu marah dengan Norman. Tapi entah kenapa dengan duit yang ditaburkan kepadanya membuatkan dia kelabu mata. Dengan cara mudah dia mampu mengumpulkan 200 ribu. Popularitinya sebagai artis memang membantu Norman menjaja Eliza kepada golongan atasan. Kebanyakan yang menempah untuk mendapat perkhidmatan Eliza adalah lelaki berhidung belang yang tebal poketnya dan berkedududkan dalam lingkungan berumur 40 tahun keatas.
"Nah... Kau punya bahagian." Kata Norman menyerahkan sampul kepada Eliza. Eliza terus mengambil dan memasukkan kedalam beg tanggannya.
"Kau dah tengok Majalah Mempelam?" tanya Norman. Norman menyerahkan majalah tersebut pada Eliza. Jelas di muka depan majalah tersebut Iskandar dengan gadis bertudung di Lapangan Terbang.
"Shit... Babi... Celaka betul betina ni... Tak sedar ke dia tak layak untuk Iskandar" kata Eliza penuh dengan nada benci. Dia membuka bahagian artikel mengenai Iskandar dan mula membaca. Wajahnya bertambah marah dengan artikel yang dibacanya.
"Uggghhhhh" geram Eliza sambil mengoyak artikel yang ditulis.
"Kau kenal tak perempuan ni?" tanya Norman. Eliza hanya mengelengkan kepalanya.
"Cuma aku tahu dia kerja dengan company Iskandar." Kata Eliza
"Kau kenapa gilakan Iskandar tu? Sebab harta ke?" tanya Norman.
"Kau takkan tahu kekayaan Iskandar macam mana... Lagipun setiap kali bila aku ada peluang ada ja batu penghalang. Dulu Julia sekarang budak ni pulak" kata Eliza
"Siapa Julia?" tanya Zufa dan Norman. Eliza tanpa berfikir panjang terus menceritakan tentang apa yang diketahuinya pada mereka berdua. Norman tersengih dengan cerita yang diberitahu oleh Eliza.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kau Pengakhiranku
RomanceAliya Adina berkenalan dengan seorang lelaki misteri. Lelaki yang dikenalinya dalam tempoh yang cukup singkat. Lelaki yang misteri. Sejauh mana lelaki itu mampu menyimpan misterinya dari Liya. Sesengguhnya hatinya sendiri terpaut pada Liya.