************** matured content****************
Norman yang hanya memakai robe putih keluar dari bilik dan melihat kearah Zufa yang wajahnya kemerahan menahan nafsu.
"Kau pun enjoy ke?" tanya Norman sambil tersengih.
"Kau pun kalau nak beromen tutup pintu bagi rapat" kata Zufa tersengih
"Kau tengok ke?" tanya Norman kembali sambil tersengih.
"Dah tak tutup pintu, kau rasa?" tanya Zufa.
"Kau nak ke?" tanya Norman
"Kalau kau jual apa salahnya aku membeli" kata Zufa yang terus duduk disebelah Norman dan mula menyelak robe yang dipakai Norman dan menyentuh senjata Norman yang sedikit basah dengan air nikmat Eliza. Zufa tersenyum melihat kejantanan Norman. Norman hanya tersengih melihat tingkah laku Zufa yang mula mengenggam batangnya.
"Bukan sekarang... Kejap saja lagi" kata Norman terus mencium pipi Zufa. Tiba – tiba dari dalam bilik,
"Aaaaaarrrrrgghhhhh... Fuck... Uhhhhhhhh" suara Eliza mendesah kesedapan. Zufa terhenti dan terus menuju kebilik melihat Eliza dalam keadaan bogel sedang bermain dengan vaginanya sendiri mencari kepuasan nafsu.
"Kau buat apa dekat dia?" tanya Zufa. Norman hanya tersenyum.
Tok...Tok...Tok pintu bilik suite mereka di ketuk. Norman terus melihat kearah lubang pintu dan dia terus membuka pintu. Lelaki itu terus masuk dan melihat kearah Norman dan Zufa.
"Macam mana?" tanya lelaki itu. Zufa agak terkejut kerana lelaki itu merupakan seseorang yang terlibat didalam politik dan agak terkenal.
"Dia dah ready, tapi macam dalam perjanjian Dato... RM40k cash" kata Norman. Lelaki itu mengambil sampul dari dalam jaketnya dan menyerahkan pada Norman.
"Enjoy Dato... Dia memang dah ready... Tengah horny sangat tu" kata Norman. Lelaki itu tersenyum dan terus menuju kebilik yang ada didalam bilik tersebut. Dia membuka pintu dan melihat dengan mata terbeliak melihat gadis yang sedang bertelanjang bulat sedang bermain dengan lubangnya sendiri. Eliza yang kemaruk nafsu disebabkan dadah yang diberikan oleh Norman.
"Abang... Puaskan Eliza" rayu Eliza sambil melihat kearah lelaki tersebut dan meramas buah dadanya sendiri. Lelaki itu terus memasuki bilik tersebut dan mengunci bilik tersebut.
"Norman tu bukan?" tanya Zufa, belum sempat Zufa menghabiskan soalan Norman mengangguk dan terus menarik Zufa dan duduk disebelahnya dan terus mencium bibir Zufa dan tanggannya terus meramas buah dada Zufa.
"Biarkan Eliza layan dia... And you kita layan sama sendiri" kata Norman sambil tersenyum. Zufa tersengih tanpa berkata apa – apa Zufa terus melutut dan menyelak robe di bahagian bawah yang di pakai lelaki tersebut. Senjata lelaki itu sememangnya sedikit tegang. Zufa terus menggulum senjata lelaki tersebut.
"Aahhh... Sedapnya you suck... Zufa" kata Norman cuba menarik baju t-shirt yang dpakai Zufa. Dengan tindakan Norman, Zufa sendiri menanggalkan t-shirtnya dan branya membiarkan separuh badannya berbogel. Zufa kembali mengulum senjata Norman. Norman tersandar melayan keenakan yang Zufa beri.
"Kau kulum sedap sial...Uhhh, memang sedap Ahhhh..." kata Norman. Zufa bangun dan terus menanggalkan seluar dan seluar dalamnya.
"Kau saja yang sedap. Aku kau biar" kata Zufa yang terus merangkak dan mula menaiki keatas riba Norman. Senjata Norman yang keras dipegang oleh Zufa. Zufa tersenyum dan mula menggesel lubang nikmatnya pada batang Norman.
"Kote kau memang suka pantatkan?" tanya Zufa.
"Aku memang kena ada betina layan aku hari – hari" kata Norman. Norman terus menusuk batangnya kedalam lubang depan Zufa.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kau Pengakhiranku
RomanceAliya Adina berkenalan dengan seorang lelaki misteri. Lelaki yang dikenalinya dalam tempoh yang cukup singkat. Lelaki yang misteri. Sejauh mana lelaki itu mampu menyimpan misterinya dari Liya. Sesengguhnya hatinya sendiri terpaut pada Liya.