Chapter 34: Mangsa

7K 69 3
                                    

*****partially matured*****

Liya yang seperti terawang -awangan dapat merasakan bahunya sedang diusap lembut oleh seseorang. Dia tidak pasti sesiapa kerana sentuhan tersebut menaikan nafsu ghairahnya. Zack dan Ben melihat gadis ayu tersebut seperti meminta untuk dipuaskan.

"Zack... Liya dah meminta tu?" kata Bad. Zack mula melalukan jarinya ke leher Liya yang dilitupi tudung. Zack menurunkan jarinya dan mula menyentuh buah dada Liya yang montok diselindung blouse peach yang dipakai oleh Liya. Liya walaupun dipengaruhi nafsu yang makin menggila dia masih cuba untuk menolak tangan Zack yang kini berada di dadanya.

"Jangan... Tolong hantar Liya balik" rayu Liya yang makin hilang arah.

"Liya... Jangan takut... Lepas ni Zack hantar Liya balik. Kita have fun dulu ye? Zack nak buat Liya enjoy malam ni" kata Zack.

"Ye Liya... Kami dua tolong Liya dapat nikmat yang Liya tak pernah dapat" tambah Bad.

"Zack elok kita buat Liya ni jadi sex slave kita je...Bila – bila kita nak boleh guna dia. Liya ni memang lawa. Seronok kita kalau dia layan hari -hari." tambah Bad lagi yang mula berfikir jahat. Zack mula meramas buah dada kanan Liya, begitu juga Bad yang meraba buah dada kiri Liya.

"Wuish... Montok sial tetek dia" kata Bad sambil meramas buah dada Liya yang dikalis oleh blousenya. Liya mula menangis tetapi dia juga begitu terangsang dengan sentuhan tersebut.

"Tolong jangan... Ummmmhhhh" Liya tanpa sengaja mendesah kerana kesedapan ramasan dari kedua lelaki tersebut. Bad yang tidak dapat menahan kesabarannya terus melucutkan tudung yang dipakai oleh Liya. Itulah kali pertama orang lain selain dari keluarganya melihat Liya tidak bertudung, rambutnya yang panjang mengurai.

Kedua – dua lelaki durjana itu sememangnya tidak sabar terus menarik Liya dan meletakkannya agar terbaring di atas lantai pejabat. Bad yang tidak sabar terus menanggalkan seluar slacknya dan mengarahkan tangan Liya untuk mengusap celah kelangkangnya. Walaupun Liya hilang pertimbangan kerana nafsu. Hatinya menjerit meminta bantuan, mengharapkan bantuan sesiapa. Tidak kisah sesiapa asal ada orang membantunya. Air matanya menitik, roh badannya seperti menentang tetapi badannya memberi reaksi berbeza.

Zack dan Bad yang makin bernafsu membuka butang blouse yang dipakai Liya satu persatu dan mendedahkan kulit badan Liya yang putih kemerahan. Hingga butang ketiga dibuka, buah dada Liya makin terserlah kemontokannya.

'Zack memang Liya ni seksi sial... Selalu pakai baju cover body rupanya" kata Bad. Sementara Zack tidak menghiraukan apa yang dikatakan Bad, dia yang begitu bernafsu merapatkan bibirnya ke arah bibir Liya yang merah.

DEBUKKKK bunyi kuat itu membuatkan Bad terus terpelanting dan Bad terus mencengkup hidungnya. Bad mula terasa panas dibahagian hidungnya. DEBUKKKK bunyi kuat kali kedua membuat Zack terus berguling dan menahan perutnya yang kesakitan. Tiba -tiba UWEEEKKK Zack terus termuntah dan mengeluarkan apa yang berada di dalam perutnya. Liya yang khayal akibat dari ubat perangsang masih dalam keghairahan yang teramat. Dia langsung tidak sedar siapa yang menyelamatkannya.

"PakCik bawa 2 orang ni kebalai... gunakan rakaman CCTV sebagai bukti" arah lelaki itu. Liya dapat menangkap suara lelaki tersebut.

"CikLiya macam mana? Kita kena panggil ambulans ni... Tn Iskandar" kata Pegawai Keselamatan.

"Tak mengapa saya hantar sendiri... Nak tunggu ambulans lambat" kata Iskandar. Pada masa yang sama dia menanggalkan jaketnya dan menutup bahagian atas badan Liya yang terdedah. Iskandar terus mendukung Liya dan terus turun ke lobby. Iskandar terus membawa Liya ke keretanya dan meletakkannya di sebelah tempat pemumpang. Iskandar bergegas ke tempat pemandu dan mula memecut keretanya. Dia terus menelefon PakTam.

Kau PengakhirankuTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang