,,S "-Prosaputao je Carlos te ustao sa stolice i doteturao se do mene te me zagrlio...
Uzvratila sam mu zagrljaj i jedva ga odrzala na nogama...Kako se uspjeo toliko napiti..Smrdi na alkohol kao da se nije ni trijeznio...
Ponovno mi je dosao osjecaj dda povracam te sam brzo odmakla Carlosa od sebe...
,,Kako to izgledas Carlos? "-Zgrozeno sam upitala...
,,Pijano?? "-Ovo je vise zvucalo kao pitanje...
,,Zasto pijes Carlos?Znas da ne podnosis alkohol najbolje "
,,Uff prava se javila.."
Odmakao se od mene te krenuo prema stolu da uzme flasu ali sam ga zaustavila...
,,Dosta vise! Ides se otrijezniti "-Ljuto sam rekla te ga povukla za ruku...
Uhvatila sam ga pod ruku da ne bi upao.Izvela sam ga iz kuhinje te vodila prema njegovoj sobi..Otvorila sam vrata te ga uvela..Upalila sam svjetlo na sto je on proizveo nekakav zvuk...Odvukla sam ga u kupatilo i gurnula u tus kabinu te pustila hladnu vodu....Dok se on trijeznio i ujedno tusirao iz ormara sam uzela sive boxe, crnu Nike trenerku...Odnijela sam stvari u kupatilo te ih stavila na umivaonika a onda izasla..Sjela sam na krevet i cekala ga da zavrsi...Moracu snjim ozbiljno da razgovaram....Dok sam ga cekala ponovno mi je doslo da povracam a i glava me pocinje boljeti..Pokusala sam to zanemariti ali nisam mogla vise izdrzati te sam ustala sa kreveta i otrcala u kupatilo..Nisam ni razmisljala dali se Carlos obukao ili ne..Ja moram povracati.
,,S jebemu "-Da po njegovoj rekaciji sam usla u nezgodno vrijeme...
Zanemarila sam ga te kleknula i obgrlila Wc skolju...Ispovrcala sam dusu..Uhvatila sam se za glavu i pocela tesko disati...Bozee sta mi se desava..
,,S jesi dobro? -Upitao je Carlos zabrinuto..
,,Boli me stomak, glava i muka mi je "
Taman kad sam mislila da je proslo ponovno mi je bilo mucno te sam ponovno obgrlila solju i ispovracala..
Carlos je cucnuo kraj mene i gladio me po ledjima...
,,Dodji idemo te umit "
Jedva san ustala i oslonila se na njega te dosla do umivaonika..Pogledala sam se u ogledalo i bila sam sva blijeda..Odvrnula sam vodu te se umila..
,,Jel ti malo bolje? "-Upitao je zabrinuto...
Klimnula sam glavom te se obrisala peskirom..
Izasli smo zajedno iz kupatila te sam sjela na krevet dok je on trazio nesto po ormaru...
,,Zaboravila si carape"-Rekao je i nasmijao se..
,,Jeble te carape "
,,Jel sve uredu S?"-Ozbiljno je upitao...
,,Neznam,sve me boli, muka mi je i glava me boli "
,,Pa sta ste vi radili tamo? "-Vragolasto je upitao...
,,Jebali se i dan i noc "-Rekla sam i nasmijala se..
,,Znaci dobro te razvalio "
,,Zato i imam sve ove posljedice "
,,S nemoj me sad ubit al ja tebe moram nesto pitati "
,,Reci "
,,Pa posto povracas i boli te stomak, da ti nisi trudna? "
Kad je rekao da sam mozda trudna svijet kao da je stao. .Nema sanse da budem trudna..Jest da smo se sexali bez kondoma ali pila sam pilule,neznam kako da ostanem trudna...
ESTÁS LEYENDO
BAD GIRL
RomanceNjen zivot se promjenio u jednom danu.Ona postaje zla.Jednom rjecju BAD GIRL.Kako kaze u ljubav ne vjeruje ali dali ce se njeno misljene promjeniti dolaskom popularnog pjevaca na faks doznajte.