57 Dio

1.3K 89 11
                                    

,,Dobro, dobro nisam baš toliko nesposobna.."-Ljuto odgovorim.

,,Nemoj biti takva Sarah, znaš koliko smo se zabrinuli za tebe."-Lea gotovo plačući progovori.

,,Znam Lea ali osjećam se tako uštogljeno kad se svi motate oko mene."

,,Uredu. "-Tužno kaže i izmakne se.

Eto ti ga na.Sad sam i nju rastužila.

,,Zašto Alex nije tu.?"

,,Tu je ali boji se prići ti."

,,Zašto bi se mene bojao?"

,,Pa znaš, zbog tih ožiljaka."

Protresem glavom i kratko se nasmijem iako ne znam zbog čega.

Polako ustanem sa kreveta te obujem papuče.Od kako sam u novoj kući treba mi vremena da se na sve naviknem.

Izađem iz sobe te polako niz stepenice siđem u dnevnu sobu.Svi su tu i upravo pričaju o nečemu.

Louis me primjeti te mi se nasmije nakon čega me i ostali pogledaju.Alex sjedi kod Nialla u krilu i igra se sa njegovim telefonom.

,,Alex dušo. "-Promuklo progovorim i on me pogleda.

,,Mama."

,,Nećeš doći i zagrliti me? "-Upitam ga.

Pogleda u Nialla pa u mene.Niall mu nešto šapne nakon čega on siđe sa njegovog krila i dotrči do mene.
Svoje rukice omota oko mog vrata i jako me stisne.Omotam svoje ruke oko njega i privučem ga uza se..Kako mi je nedostajao.

Kad se skloni od mene pogleda me i nasmiješi se.

,,Tako si mi falila, misjio sam da se više nećeš vjatiti."-Progunđa.

,,Sad sam tu i više nigdje ne idem."

Uzmem ga u naručje te zajedno sjednemo na krevet.

,,Jesi bolje? "-Harry upita..

,,Jesam, posjekotine polako nestaju."

,,Drago mi je ."

*********

,,Alex budi smirom."-Vičem na njega dok mu oblačim patike.

Niall ga hoće izvesti u park ili kako on kaže da nadoknadi izgubljeno vrijeme.

Taman kad ga obučem oglasi se zvono na vratima.Alex se odmakne od mene i otrči do vrata.Od kako je saznao za oca više vremena provodi sa njim nego samnom.

Izađem za njim i vidim kako ga NIall drži u naručju..

,,Reci pa-pa mami."

,,Ćao mama."

Pošaljem mu poljubac i zatvorim vrata za njima...Šta ja sad da radim?Niko nije kući...Carlos se vratio u Rusiju a Marco je sa Theom otišao izvan grada.

Ni meni ne preostaje ništa nego da malo izađdem u grad.Alex ionako ide kod Nialla na spavanje.

Odem na sprat u sobu te uzmem  peškir i donje rublje.Kad uđem u kupatilo skinem odjeću sa sebe i bacim je u korpu te uđem pod tuš.Ovaj izlazak će mi dobro doći...

****

Stanem ispred ogledala i još jednom se pogledam.Na meni su crne uske kožne pantalone i bijela uska majica do pupka.Preko imam kožnu jaknu i crne bajkerske čizme.Moja konbinacija boja nikad se nije promjenila.Od šminke imam žarki crveni karmin i  maskaru..Ka popravim što sam trebala uzmem telefon i ključeve te napustim kuću.

BAD GIRLWhere stories live. Discover now