68 Dio

1.3K 83 3
                                    

,,Kažem ti S,saznao sam to dok smo još bili na selu i htjeo sam da to bude iznenađenje."-Pogleda me onim svojim slatkim dječijim pogledom na što se istopim ali ne želim mu to pokazati.

Uvrijedio me time što mi je to prešutio.Pobogu ja sam majka,ja sam ih nosila devet mjeseci.

,,Jao Niall,ti se stvarno nisi šalio kad si rekao da hoćeš puno djece."-Kažem i  nasmijem se.

,,Volim djecu Sarah."-Nasmije se i poljubi me u usne.

Odmahnem glavom te ustanem sa kauča i odem  u kuhinju kako bi skuhala ručak.Bebe za divno čudo spavaju a klinci se igraju i ne prave probleme,ako ovako nastavi da bude sve kako treba uopšte neće biti problema.

Uzimam stvari iz frižidera kako bi napravila ručak kad začujem plač.Nije moguće.

,,Niall možeš li otići vidjeti ne mogu napustiti zagorit će ručak?"-Viknem..

,,Gledam utakmicu."-Odvrati.

Uff Niall uff..Odložim kašiku na kuhinju i kad krenem da izađem William i Liliana ulete u kuhinju plačući.

,,Šta je bilo?"-Upitam ih i čučnem u ravni sa njima.

,,William mi je potrgao lutku."-Liliana zaplače a William se odma pobuni.

,,Ona je men udarila."-Sad i on zaplače.

,,Hej,hej, dosta plakanja,izvinite se jedno drugom i odite se lijepo igrati..Liliana dušo imaš još dosta lutaka."

Klimnu glavama i otrče nazad se igrati.Izludiću..


Sat vremena kasnije

,,Ručak je gotovo."-Viknem i onda čujem buku.

  U kuhinju ulaze djeca a za njima i Niall dok u rukama nosi blizance.

,,Jeste oprali ruke?"-Upitam dok im sipam supu u tanjire.

,,Jesmo."-Odgovore svo četvoro u glas.

Kad se konačno svi smjeste na svoja mjesta i ja sjednem.Samo da ostanu ovako mirni i ne počnu se svađati.

,,Imamo priredbu u vrtiću,pa su tete rekle da bi roditelji trebali doći."-Alex kaže i pogleda u mene i Nialla.

,,Uredu doći će mo."-Odgovorim i nastavim jesti.

James se igra sa blizancima na što oni cijelo vrijeme guguču.Nasmije se na ovo i pogledam u Niall i vidim da se i on smije.

,,James,sine,jedi ohladiće se."

,,Uredu tata."

Kad smo ovako svi za stolom i kad ih gledam stvarno smo velika porodica.Ja se samo nadam da će izrasti u dobre ljude i da neće biti ono što sam ja bila.Mada ja ne mogu reći da ma moja prošlost koštala.Imala sam i dobrih trenutaka.Ali opet ne želim da moja djeca budu na lošem glasu.

Zvono na vratima prekine moje misli.Ustanem stružeći stolicom od pod.Izađem iz kuhinje i odem otvoriti vrata.Iznenadim se kad vidim Marca i Theu.

,,Hej otkud vi?"-Upitam i pomaknem se sa vrata da uđu.

,,Ni dobar dan,ni kako si nego odmah otkud vi."-Marco prokomentariše te me zagrli ljubeći me u obraz.

Poljubim Theu u obraz i primjetim da je baš narasla.Nisam je vidjela nekoliko mjeseci.

,,Vratili smo se nazad u London."-Kaže i pogleda me.

,,Lijepo,upravo ručamo hoćete s nama.?"

BAD GIRLWhere stories live. Discover now