~ 16 Dio ~

3.1K 160 8
                                    

Sarah P.O.V.

-Budim se i momentalno bacam pogled na sat 10h.Uff ba sam oduzila spavanje.Lezala sam tako nekoliko minuta dok se nisam sjetila da trebam ici po Marca i Carlosa u bolnicu,a Lea ce po Jamesa.Pokusala sam da ustanem ali sve me zivo booli.Od ovog kauca me sve boli.Hiljadu sam puta rekla da necu spavati na njemu i opet sam spavala.Nerazumije kako me Lea nije budila a mozda i jeste samo ja nisam reagovala na to.Kad smo vec kod Leje gdje je ona?

Sarah:Lea gdje si ti ?-Derem se ko budala a nje nema.Pomislice komsije da me neko oce ubiti.

Nista od Leje izgleda da je nema.Uzela sam telefon u ruke i posla da nazovek Leu kada je zazvonio.Na ikonici se pojavila Leina slika.Javila sam se.

Sarah:Halo-Malo grubo sam to rekla.

Lea:Hey Sarah samo sam ti htjela reci da ja idem po Jamesa u bolnicu i po ostale a ti napravi rucak!!

Sarah:Jos sta?

Lea:Ne nista.

Sarah:Ok caoo.

Nisam ni sacekala odmah sam poklopila.Nekako sam ustala i odvukla se do kupatila.Kad sam se istusirala obukla sam se i otisla u kuhinju te se bacila na posao.Dok sam pravila rucak razmisljala sam o Niallu.Odjednom mi je dosao.Vise neznam sta osjecam prema njemu.Jeli to samo prijateljstvo ili osjecam nesto vise.Bojim se da me ne povrijedi,jer mozda on i ne osjeca nista prema njemu.A ja.Ja sam svaki put kad mu se neka cura priblizi prokleto ljubomorna.Zavrsila sam sto sam imala i krenula sa postavljanjem.Malo zatim zaculo se zvono na vratima pa sam otisla da otvorim.

Sarah:O dosli ste?-Zagrlila sam se sa Marcom i Carlosom a sa Jamesom sam se samo pozdravila.

-Odmah su otisli jesti sto ih i razumijem bolnicka hrana je bljak.

Lea:Sarah jesi ti ovo pravila ili si narucila!

-Taman sam posla da odgovorim kada se James ubacio.

James:Ne bi me cudilo i da je narucila!-Nekako je to rekao ali iskreno nije mi stalo do njegovog misljenja.

Sarah:Ne Lea ja sam pravila zasto!?-

Marco:Ja odmah da kazem fenomenalno je nikad bolje nisam jeo!-Hahahah bilo mi je to smijesno jer je punih usta to rekao.

Sarah:Hvala!

-Konacno smo jeli te su oni otisli u dnevnu a ja sam ostala da pospremim.

xxx:SARAH!!!-Uff ko se ovoliko dere?

Sarah:Sta je?

xxx:Telefon ti zvoni!-Mogla sam i misliti Carlos jedini nezna tiho pricati.

-Brzo sam otisla u dnevnu i uzela telefon od Carlosa te se vratila u kuhinju.

Sarah:Hallo!

Niall:Hallo Sarah!

-Koji kurac sad on hoce.?

Sarah:Sata hoces Niall?-Drsko sam to rekla.

Niall:Mozemo se nac i razgovarati?

Sarah:Nema potrebe mislim da smo si vec sve rekli!

Niall:Ali ne zelim da budemo u losim odnosima!

Sarah:Uff dobro kad oces da se nadjemo?

Niall:Super onda dodjem ja po tebe oko 20h.

Sarah:Mozes mi samo reci gdje idemo da znam kako da se spremim!?

Niall:u klub!Caoo!

-I samo poklopi ali nema veze.Moram smislit neku dobru kombinaciju veceras.Odlozila sam telefon i vratila se poslu.

BAD GIRLحيث تعيش القصص. اكتشف الآن