,,Tu sva odjeca koju si zeljela.''
Preda mi odjecu te uz blagi osmjeh ode.
,,Hvalla ti Nick.''-Viknem za njim i odem u celiju.
Odjecu stavim na krevet i stanem ispred ogledala.Godine zatvora su me promjenile.Na gore.
,,Bilo bi cudno da si se promjenila na bolje.''-Glasic se javi.
Cudno,nije ga dugo bilo....Svucem odurnu odjecu sa sebe i stavim je na krevet,ako je ista sta sam naucila ovdje,jeste biti uredan.Barem u nekoliko.
Uskocim u crne uske pantalone te ih zakopcam.Prijedjem par puta rok preko njih,cisto skidajuci prasinu.Navucem bijelu majicu kratkih rukava preko koje obucem crnu koznu jaknu.Izujem niske,vec poderane starke te ih zamjenim,dubokim crnim cizmicama.
,,Konacno nas napustas.''-Zenski glas se javi negdje iza mene.
Nasmijem se i klimnem glavom.
,,Izvoli,donijela sam ti ovo da ne zaboravis.''
Pruzi mi malu crnu mindjusu i nasmije se.
Okrenem se nazad ka ogledalu te mindjusu polako stavim na usnu.Rukom prodjem sad vec kroz duzu i guscu braon kosu i malo je popravim.
,,Ovo ti je zadnji dan ovdje,zato smo ti pripremili malo proslavu.''
Okrenem se ka njoj i kratko je zagrlim.
,,Hvalla ti.''
Niall P.O.V.
,,Znas koji je danas dan?''-Liam me je upitao.
,,Znam Liam,znam''
Puhnem i ustanem sa stolice kako bih dohvatio pivo.Uzmem limenku iz frizidera i vratim se nazad na stolicu.
,,Hoces li ici pred nju..?''
,,Ne,mislim da me ne zeli vidjeti.''
Oni ostanu sutjeti na to dok ja ispijem gutljaj.Danas je tacno dvije godine od kako je ona zavrsila u zatvoru,bas danas ona izlazi.Bio sam kukavica u ove dvije godine i nijednom je nisam posjetio.Cuo sam da je se Carlos odrekao.Iskreno i ne cudi me to.
,,Niall,mislim bi je barem trebao nazvati.''-Louis kaze.
,,Ne znam dali uopste i ima teleson.''-Slegnem ramenima i otpijem gutalj piva.
,,Zajebo si sve,stari.''
Klimnem glavom te ustanem sa stolice i odem u sobu.Mislim da bi trebao nazvati Marca.Moram znati da li je izasla.Utipkam njegov broj te ga pozovem.Nakon par minuta javi se.
,,Hej Marco,Niall je.''
,,Hej Niall,sta ima?''
,,Ma nista,nego htjeo sam pitati nesto.''
,,Naravno,reci.''
,,Sarah danas izlazi,zar ne?''-
,,Ne znam Niall.''
,,Kako ne znas?''
,,Lijepo,prije pola godine prestao sam je posjecivati,na njen zahtjev.''
,,Oh,pa dobro onda,cujemo se.''
Poklopio sam slusalicu i telefon bacio na krevet.Ovo je sve jako cudno.Zasto bi ona zahtjevala da je prestane vidjati?
Slegnem ramenima te iz ormara uzmem odjecu.Pod hitno mi je potreban jedan tus.Treba ce mi za ostatak dana.
Sarah P.O.V.
Nakon male proslave ustvari glume,dobila sam slobodu.Konacno mogu izaci.Pozdravila sam se sa curama i izasla iz celije.Jedan policajac me je pratio do izlaza,kaze procedura.
YOU ARE READING
BAD GIRL
RomanceNjen zivot se promjenio u jednom danu.Ona postaje zla.Jednom rjecju BAD GIRL.Kako kaze u ljubav ne vjeruje ali dali ce se njeno misljene promjeniti dolaskom popularnog pjevaca na faks doznajte.