~37 Dio ~

2.1K 112 11
                                    

Proslo je svega sedam dana od kako sam saznala da sam trudna, i nekako kao da se cijeli svijet promjenio.Osjecam se nekako drugacije.Svi su nekako dobri prema meni i sve mi ugadjaju.Ne kazem da je to ruzno ali ne osjecam se ugodno.Nisam navikla na ovoliku paznju.Prije se sve vrtilo oko pica i izlazaka a sada sam prakticki zakljucana u stanu..Nije to za mene.Za curu koja zivi od nocnog provoda od pica i adrenalina, a ne cura koja sjedi cita knjige, pije caj i gleda romanticne filmove..Romantika i ja nikad nismo isle zajedno.Bljak..

Ustanem sa kreveta te sse dosetam do prozora.Ponovno je oblacno.Svaki dan pada kisa, jos ni jednom nisam vidjela da je sunce usijalo.Odmaknem se od prozora te se vratim do kreveta i uzmem telefon a potom izadjem iz sobe..Mislim da nikoga nema sto je veoma cudno.Obicno mora netko ostati samnom kako ne bi pokusala popiti neki alkohol ili zapaliti koju cigaru.Seronje obicne.Kontroliraju me kao da sam u policiji.Niall me nije smio ostaviti samu dok mu nisu zaprijetili da ce ga izbaciti iz benda ako se ne pojavi na snimanju pjesama.Tipicno za njih.

Udjem u kuhinju te odem do jednog dijela gdje se drzi pice i otvorim ga.Iskoristicu sto sam sama i popicu par casica.Uzmem flasu Canadskog stoka te jednu casicu i sjednem za sto.U ovih sedam dana nisam uspjela popiti ni kapi alkhola.Na radnoj povrsini kuhinje primjetim kutiju cigara te ustanem i dohvatim ih.Koje su oni budale,ostavili su mi sve na dohvat ruke.Boze sacuvaj..

Naspem stok u casu te zapalim cigaru,uzmem gutljaj te povucem dim.Boze..Kako dobar osjecaj.Nisam pila i pusila i pila sedam dana i sada mi je ovo kao da sam pocetnik.Da sam jos koji dan ostala bez konzumiranja zaboravila bi kakav ukus sve ovo ima.Pogledam na sat i sranje.Oni bi se trebali jos malo vratiti.Ustanem sa stolice te u jednu ruku uzmem flasu a u drugu cigare.Izadjem iz kuhinje te odem u hodnik.Stavim flasu i cigare na komodu a uzmem jaknu sa vjesalice i obucem je, sagnem sse te obucem starke.Potrap telefon i novcanik u jedan dzep a u drugi stavim cigare.Uzmem flasu i izadjem iz stana.Pozurim ka liftu kako ne bi srela nekoga.Udjem u lift te pritisnem za prizemlje.Samo da sve prodje kako treba.Lift se spusti te izadjem a onda izadjem i iz zgrade.Po izlasku doceka me hladan vazduh, zakopcam jaknu a onda sa onom vlasom stoka produzim do kola.Brzo ih otkljucam te udjem.Napolju je strasno zima te odmah ukljucim grijanje.Upalim auto te izadjem sa parkinga i dodam gas.Bozee kako mi je ovo nedostajalo.Upalim radio ali osim nekog sranja nema vise nista, malo proburlam po CD-eovima koje imam te ubacim CD od Brune Mars.Ovaj lik je moj omiljeni pjevac.Odvrnem na najjace te uzmem flasu i potegnem.Sad ima da napravim neki prekrsaj ili neko sranje.Dodam jos na gas i pocnem preticati auta,ovo sam najvise voljela.Auta su ono sto ja volim,brzina i alkohol.Nikaka romanticna sranja..

Negdje u centru grada zaustavi me policija.Koje sranje.Brzo sakrijem bocu stoka ispod sjedala i nabacim smijesak..

,,Dobar dan gospodjice''-Policajac onako maldji mi se obrati..

,,Dobar dan''-Odvratila sam..

,,Molim vas vozacku i licnu''

Kud me nadje..Izvucem novcanik iz jakne te izvadim vozacku i licnu te mu ih pruzim.

,,Vozili ste i vise nego sto je propisano''-Ponovno mi se obrati te vrati nazada sve ono..

,,To je brzina kojom vozim gospodine policajac''-Nasmijem mu se..

,,Ovaj put cu vas pustiti mlada damo ali pripazite''

Klimnula sam glavom te nastavila voznju.Glupi policajac misli da meni moze nesto.Zajebo si se.Izvucem onu bocu a ona prazna.Koji kurac pa bila je puna.Jest bila dok je nisam popila.Ufff..

Prkiram auto kraj jedne trgovine te izadjem.Nadam se da ovdje ima nekog pica sto ce meni odgovarati...

********

Alkohol me je vec uhvatio.Sjedim nekoliko sati na obali Temze i ispijam neznam koju vlasu pica.Nakupovala sam pica i pica a cigara i cigara.Ovo je jako stetno zato sto sam trudna al jebiga nemogu se odreci ovoga.Podjem da potegnem iz flase kad mi telefon zazvoni..Izvucem ga jedva iz jakne te onako kroz maglu vidim da je Carlos.Bas fino..

BAD GIRLWhere stories live. Discover now