*Mjesec dana kasnije*
,,Gospodjice Gilbert vi tvrdite da ste ispod kreveta Gospodina Salvatore pronasli heroin''-Upitao me sudac po ko zna koji put u ova dva sata.
,,Gospodine koliko vam puta moram reci da sam nasla''-Vec sam bila iznervirana.
,,Mozete mi reci sta ste radili u sobi gospodina Salvatore?''
Ja:Jebali smo se noc prije,dovoljno?''-Odgovorila sam i podigla obrvu.
Sudac:Gospodjice molio bih vas da se ponasate kulutrno.
Ja:Kako da se ponasam kulturno kad me vec dva sata na temi sta sam ja radila kod njega u sobi.Tema je bila drog a ne sex i druga sranja''-Ljuto sam odgovorila.
Sudac:Ako ovako nastavite privescu vas.
Ponovno sam zasutila i cekla koje ce glupo pitanje postavit.
Sudac:Evo zadji put moze te nam ponovno ukratko sve ispricati.
Ljuto sam uzdahnula te ponovno krenula pricati.Sudac je cijelo vrijeme nesto zapisivao i kad sam zavrsila pogledao me pa onda onog gada Chrisa.
Sudac:Posto gospodin Salvatore nema nikakvih dokaza da droga nije njegova donijeli smo presudu.
Konacno ono jebenih dva sata smo ovdje.
Svi smo ustali i cekali.
Sudac:Odlukom suda Chrisa Salvatore osudjujemo na 5g zatvora.-Rekao je gospodin sudac te otisao.
Napokon.Moj plan je uspjesno s proveden.Chrisa su odveli a ja sam izasla sa pobjednickim osmjehom.
James:S uspjela si.-Nasmijao sa te me zagrlio.
Ja:Zar si sumnjao?-Sumnjicavo sam ga upitala i nasmijala se.
Mislim da je ovo jedno od najbolji djela koje sam napravila.
Ja:Sad svi idemo u neki club se napit!-Glasno sam rekla i krenula prema kolima.
Dosla sam do kola te smo se morali rasporediti.Ja sam odmah znala da ce samnom ici samo jedna osoba.
Ja:Niall ides samnom!-Sjela sam u kola i cekala ga.
Posle par minuta dosao je i on.Bio je u sudnici samnom cijjelo vrijeme.
Ovaj momak je tako dobar.Posle svega sto sam ja njemu napravila on je samnom.Bila sam okrutna prema njemu,otjerala sam ga kad mi je priznao svoje osjecaje,iskoristavala sam ga i ko zna sta jos.
Ja:Idemo prvo do stana da se presvucem pa ce mo u club!-Rekla sam nakon sto sam izasla na put i dodala gas.On je samo klimnuo glavom i nastavio gledati ispred sebe.
Kad smo stali na semafor uhvatila sam priliku da ga pitam sta mu je.Cijelim putem samo je sutio a to mi ne lici na njega jer on stalno prica.
Ja:Niall jel sve ok?-Okrenula sam glavu prema njemu nebi li mu vidjela lice.
Niall:Da.-Tiho je rekao i ne pogledavsi me.
Za otprilike 15minuta stigli smo pred stan.Izasli smo iz kola i uputili se ka zgradi.Lift nije radio tako da smo morali stepenicama.l
Sva sam se oznojila dok smo dosli.Otkljucala sam stan i usli smo (logicno).Kljuceve sam bacila na sto u dnevnu te sam otisla do sobe.Pod hitno se moram istusirati.
Odjurila sam u kupatilo te skinula sve sa sebe i bacila u korpu za ves.Usla sam u tus kabinu i pustila da voda tece.Uzela sam po dosta sampona te rastrljala po kosi i tijelu.Posle nekoliko minuta bila sam gotova izasla sam te tijelo i kosu umotala u peskire.
YOU ARE READING
BAD GIRL
RomanceNjen zivot se promjenio u jednom danu.Ona postaje zla.Jednom rjecju BAD GIRL.Kako kaze u ljubav ne vjeruje ali dali ce se njeno misljene promjeniti dolaskom popularnog pjevaca na faks doznajte.