! 12 Dio ~

2.9K 186 5
                                    

Ispred mene stoji decko prelijepih plavih ociju i crne kose kao ugljen.Promjenio se u ove dvije godine.Smrsao je,iscrpljen.Kako mu je ona glupaca Bella to mogla uraditi.Gleedam ja u njega gleda on u mene.Kako je samo jebeno lijep.Imam najljepseg brata na svijetu.Sa Carlosom nikad nisam bila toliko prisna.Nikad se nismo jadali jedno drugom.Iako je stariji od mene samo 3 godine.Neznam vise povjerenja imam u Marca.Vjerujem ja i Jamesu i Carlosu ali oni zive neki svoj svijet.Neznam ni koliko je proslo kako ga gledam.Odjednom se nalazim u necijem toplom i jako zagrljaju.

Carlos:Sis nedostajala si mi!-Mogla se osjetiti tuga u njegovom glasu.

Sarah:Carlos i ti si meni da samo znas koliko!-Suze mi polako naviru na oci i padaju niz moje lice.Ne trudim se ih zadrzavati.

Carlo:Hey sis nema plakanja,glead tu sam!-Brise moje suze ali one opet padaju ali na kraju ih uspijevam zadrazati.

Sarah:Dobro necu vise!-Nabacujem neki osmjeh nako radi reda.

Carlos:Neces mi prestaviti ovog momka,ha!-On i njegov poznati osmjeh.Uvjek taj osmej ima kad nesto smislja.

Sarah:Brate ovo je Niall!-

Carlos:Niall drago mi je!

Niall:Takodje!-Uhh kako taj plavi ljepotan ima osmjeh i opet me obara.

Carlos:Dosta price moramo sto prije pobjeci odacde Bella dolazi sa neki sat tako da nemamo puno vremena.

-Usli smo u kucu i polako isli prema sobi u kojoj su.Carlos mi je usput rekao da su James i Marco skroz iscrpljeni i da nemaju snage,bbolje receno u losem su stanju.Kada smo usli u sobu zaprepastila sam se kada sam vidjela kakvi su.Obadvojica su cijeli modri,po nogama isjeceni,lice im je katastrofa a ostatk tijela i da ne govorim.Suze su mi odma pocele skupljati ali onda sam osjetila neciji topao zagrljaj.Bio je to plavi ljepotan.

Carlos:Nemamo bas puno vremena sada moramo ici!

Sarah:Ali kako kad njih dvojica ne mogu!-Zabrinuta sam.

Niall:Cekaj ja cu pozvati momke pa ce oni pomoci.

-Carlosu se nije bas svidjela ta ideja ali nije imao izbora.Pozvali smo ostale i dosli su.Pomogli su nam da iznesemo Marca i Jamesa iz kuce.Stavili smo ih u kombi i htjeli da krenemo kuci kada se pojavio se crni mercedes.Mogla sam pretpostaviti da je to Bella.

Sarah:Niall ti ostajes samnom a ti Carlos ides sa momcima i bez prigovora!-Malo ljuce sam to rekla ali neka.

-Carlos je ljutito izasao iz kola i uputio se prema kombiju i usao u njega dok je Niall ih nazvao i rekao da mogu ici.Obadvoje smo izasli iz kola i cekali da se Bella pojavi.I evo je napokon.Na njoj je kratka crvena suknja koja jedva prekriva njeno dupe a gore je samo u crvenom cipkastom grudnjaku.Ne mogu da vjerujem.Oduvjek sam znala da je kurva ali da je ovolika.

Bella:Vidim Sarah dosla si da spasis bracu!-Imala je neki nedefinisani osmjeh.,,A i tvoj dragi prijatelj je sa tobom!''

Sarah:Kao sto vidis spasila sam bracu,a da Niall je samnom imas nesto protiv?-Sad sam se ja njoj nasmijala.

Bella:Pa ne samo mi je zao momka kad znam da je samo jos jedna zrtva!

Sarah:Nemam vremena stobom se rapsravljati imam vaznijeg posla.

-Rekla sam to drsko i tako glasno da je poskocila.Ali nije me briga.Krenula sam prema kolima.Usla sam i sjela i sad cekam da se onaj plavi ljepotan pojavi da konacno mozemo krenuti.Pogledala sam na retrovizor kad ono Bella se nabacuje Niallu.Kako se usudjuje?Ona se nabacuje mom Niallu!Bijes u meni polako pocinje.Ljubomorna sam.Po prvi put sam ljubomorna.Ne mogu to vise gledati.Toliko jako sam svirnula da istog trenutka odmakla od njega.Kada je usao u kola krenuli smo.Cijelim putem nista nismo progovorili a tako ja i najbolje.

Niall P.O.V

-Zassto je takva.Koliko se vec dugo vozimo nista nije progovorila.Da je nisam nekako uvrijedi?Mozda joj je zasmetalo ono sa Bellom?Hjojj toliko pitanja.

Niall:Sarah nesto nije uredu?

Sarah:Sve je u najboljem redu!-Drsko je odgovorila.

Niall:Jesam ja nesto napravio?-pokusavam biti sto blazi prema njoj.

Sarah:Ne razumijem kako mozes flertovati sa njom!-Sad je bas ljuta i nije mi prijatno biti sa njom u kolima.

Niall:Dali tebi to smeta!-Sad sam joj vratio istom jacinoom glasa.

Sarah:Da smeta mi!-

-Zaustavila sam auto i krenula prema zgradi a Niall zamnom.Sve do stana smo se svadjali a kasnije smo obadvoje ucutili.

HVALA SVIMA KOJI CITAJU :)

SLEDECI NASTAVAK MOZDA DANAS ILI SUTRA KAKO HOCETE GLASAJTE.

BAD GIRLWhere stories live. Discover now