~ 26 2/2 ~

2.6K 136 7
                                    

Ja:Da Niall je upravu uzimam ovaj auto.

-Posle smo otisli do njegovog ureda i rijesili papire vezane za auto.

Ja:Hvalla vam i dovidjenja.-Nasmijala sam se i rukovala sa gospodinom.

G:Hvala vama.

I koncano sam vlasnica ovog predivnog auta.

Niall:I jesi sad konacno gotova sa kupovinom.

-Hahah on misli da je ovo gotovo.Ehh dragi moj najbolje tek slijedi.

Ja:Ne Niall najbolje tek slijedi.

Malo me je gledao u cudu,ali odlucila sam ga jos malo muciti.

Ja:Evo ti kljucevi od Audia i samo me prati i nista ne pitaj.-To je vise bilo naredjenje.Bacila sam mu kljuceve a ja sam sjela u svog BMW-ea

Niall P.O.V.

Ja neznam sta je ova djevojka planirala da uradi sa mene.Prvo me je probudila,kasnije me napalila i pojebali smo se u autu u nekoj sumi.Kasnije smo pola sata birali auto i sad ona meni kaze samo da je slijedim.

Nista mi niije pre ostalo nego da sjednem u auto i da je slijedim.Tako je i bilo.Sjeo sam u auto i krenuo za njom.

Kako smo polako izlazili na put ona je sve vise i vise ubrzavala.Na momente sam je izgubio iz vida.Ona dobro zna da ja ne volim brzo voziti ali izgleda da me je stavila u iskusenje.Tako da sam morao udariti po gasu i sustici je.

Kad sam je napokon stigao odahnuo sam.Ali moram priznati ovaj tempo brzine kojim ona vozi i nije lose.

Ubrzo smo skrenuli kraj nekog skladista i tek tad sam shvatio da je ona dosla na trke.Koja sam ja budala.Kako nisam skontao kad je kupovala auto.

Ubrzo se zaustavila ispred tog skladista te izasla iz auta.Taman kad sam htjeo da izadjem dosla je do mene te mi rekla da parkiram auto u to skladiste te da se vratim pa ce mo zajedno njenim novim autom.

Tako sam i uradio.Brzo sam ga parkiro te otisao kod nje.

Ja:Znas mogla si mi rec da kupujes auto za trke i da cu ic stobom.-Pokusao sam biti sto ozbiljniji.

Sarah:Da sam ti rekla ti ne bi htjeo poci.

-Istina je ovo sto je rekla ali otkud zna mozda i bi.

Sarah:Nije valjda da si ljut.-

Izgledala je tako slatko kad se okrenula preema meni sa nekom tuznom facom i upitala me jesam li ljut.

Pa kako ja sad da budem ljut na nju.

Ja:Nisam ljut samo....-Nisam htjeo nista pricati da se ona ne bi naljutila

Sarah:Samo???

Ja:Nista zaboravi!-Za bozije cudo vise nista nije pricala samo je vozila.

Za nekoliko minuta stigli smo na stazu.Pa mogu reci da je bilo puno ljudi a medju njima prepoznao sam i Zayna sto nije nikakvo cudo.

Posto sam bila zamisljenja kad je naglo zakocila to me vratilo u stvarnost.

Sarah:Hajde izlazi.!

Sarah P.O.V.

Izasla sam iz auta i odmah dobila paznju svih prisutnih.Po prvi put to me nije zanimalo.Otisla sam do Zayna koji je bio malo udaljeniji od ostalih a zamnom i Niall.Kad smo vec kod njega on je oda onda kad sam mu rekla da idemo na trke veoma cudan.

Ja:Hey Zayn!

Zayn:Hey otkud vas dvoje!-Govorio je dok je povlacio dim cigarete.

-Uzela sam mu jednu cigaretu i zapalila je a onda sve dobro promotrila.

BAD GIRLWhere stories live. Discover now