xxxxx

1.2K 67 14
                                    


Ne znam kako bi trebala reagovati na sve ovo?

Čitam neke komentare sa prošlih nastavaka a i sada novijih..Neke od komentara ne mogu da razumijem,počnete da pišete kako je dobro i sve to a završite sa time kako je ona glupa ili kako je kurva.

Kad sam počinjala pisati priču cilj mi je bio da glavnog lika prikažem na najgori način tj da je prikažem kako nekoga ko ne poštuje zakone,pije,kurva se i ostalo.Sam naziv govori o tome.

I stvarno ne vidim svrhu u tome što pišete komentare tipa,,Napravila si kurvu od nje"...

U nekim nastavcima govorite kako je dobro što je ona napokon dobra osoba a onda dođu komentari tipa da je drebala ostati loša..Ja shvaćam da vcam nije baš dobro svaki put čitati kako je trudna i to ostalo ali to je dio priče,kome smeta nek ne čita.

Drugo žalite se što je kratko..Ja neke priče za čitanje čekam i po nekoliko sedmica pa se ne žalim ako je kratko.Uostalom dobijali ste od mene nnastavke svako malo.I nije bitno da li je kratak ili dug nastavak je tu.

Ja sam neko ko nema puno strpljenja i nemam živaca,ako puknem nije dobro.Tako da mi neemojte srati za nastavke i sve ostalo.

Takav je kakav je,ako vam se ne sviđa nemoj te čitati..Još dok sam počinjala pisati priču a i na mom profilu piše da su priče svakakvog sadržaja.

Zato molim vas..



BAD GIRLWhere stories live. Discover now