~ 4 Dio~

4.2K 194 2
                                    

Sarah P.O.V.

Sarah:Zayn ako ti je bilo tesko cekati nisi morao ni dolaziti!-Unijela sam mu se u facu i rekla a mogu vidjet i da sam ga iznervirala.

Zayn:Sarah pocinjes da me nerviras!Zans to??-Malo jace je to rekao ali da priznam nije me to ni iznenadilo gledala sam u njega kao da nije nista ni rekao.Samo molim Boga da opet ne pobjesnim.

Sarah:Kako god nerviras i ti mnene pa nikom nista,nego donijeli ste skejtbord?

Louis:Bojim se da nismo!-I napravio je onu neku facu kao da mu je zao ali steta ja ne padam na to.

Lea:Okk nema veze!

Harry:Sta ce mo sada raditi mislim da bi bilo bolje da se upoznamo dobro!-Ti momci stvarno uporni da se upoznaju.

Liam:Ajmo igrat istine i izazova tako ce mo najlakse saznati nesto jedni o drugima.

Sarah:Okk sacekajte samo nekoliko minuta idem po flasu.

-Otisla sam u prodavnicu po flasu ali morala sam je uzet puni nismu mi htjeli dati praznu.Dok sam se vracala gledala sam Nialla.Cijelo vrijeme suti nije nista progovorio.Zasto je takav.Kad sam dosla oni su se vec bili okupuli u krug.Sjela sam izmedju Leje i Harrya tj posla sam da sjednem ali sam se vratila i sjela izmedju Liama i Louisa.

Sarah:Evo Liam ti prvi vrtis!

-Uzeo je flasu i zavrtio,stalo je na Leu i Louisa.

Louis:Lea isrtina ili izazov?

Lea:Izazov!-Rekla je ponosno.

Louis:Moras poljubiti Harrya ali da bude socan poljubac!-

Lea:Pa sta je tebi nismo se ni upoznali kako treba a vec moram nekoga ljubiti!-Bilo joj je krivo.U jednu ruku je u pravu a u drugu ovo je samo igra.

Harry:Znas Lea meni ne smeta!-Imao je vragolast osmjeh.

-Pogledala je u mene pa ostale.I eto ga pao je poljubac i to bas socan poljubac ja mislim da nisu ni namjeravali da prekinu poljubac dok ih Niall nije prekinuo.Vauu i on se javio veceras.

Harry:Ja vrtim!

-Stalo je na mene i Liama

Liam:Sarah istina ili izazov?

Sarah:Istina!-Iako nisam sigurna sta ce me pitat recu im kako jest dto god da je.A kasnije ce mo izazove ko zna sta mi postave.

Liam:Umm jesi sama ili imas brata ili sestru?

-To pitanje me pogodilo.Znam da me je pitao radi igre i nije on kriv sto zeli da zna.Necu moci vjecno da lazem da imam nekoga kad nemam nikoga.Pogledala sam u Leu a ona me je gledala nekako blijedo.

Sarah:Ovaj ja ustvari nemam nikoga!-Kad sam to rekla spustila sam glavu i pokusala da ne zaplacem jer moram ostati jaka pred njim ne zelim da misle da sam laka jer ja niisam takva ja sam zla.

Liam:Oh,oprosti ako sam nesto krivo rekao!

Sarah:Ma ne nije ni bitno da nastavimo igrati,ja vrtim!

-Zavrtila sam i stalo je na Zayna.Uhh Zayn sta cu ti postaviti.

Sarah:Zayn istina ili izazov?-

Zayn:Istina!-Shit bila sam ubjedjena da ce izazov ali nema veze.

Sarah:Okk sa koliko godina sa imao prvi sex?

-Mogla sam cuti od ostalih ono,,uuuu''

Zayn:Haha a tako ce mo znaci,pa sa 18!-Ups 18 dobro i nije tako lose.,,Ja vrtim''

BAD GIRLWhere stories live. Discover now